728 x 90

بلوفهای خامنه‌ای در مورد جنازه‌گردانی قاسم سلیمانی و موشک‌پرانی نمایشی

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای، در نمایش جمعه ۲۷دیماه که برای روحیه دادن به وحشت‌زدگان و ریزشی‌های نظام ولایت فقیه ترتیب داده بود، پس از بلوفهای مضحک دهها میلیونی راجع به‌ جنازه گردانی پاسدار سلیمانی و موشک‌پرانی نمایشی به‌ پایگاه آمریکایی، استیصال و غیظ خود را از قیام و خشم مردم ایران پس از شلیک پاسدارانش به هواپیمای مسافربری و کشتار ۱۷۶انسان بی‌گناه و فوران نفرت جوانان شورشگر علیه سرد‌ژخیم سلیمانی و به زیر کشیدن و آتش زدن عکسهای او، برملا کرد و گفت: «چند صد نفری که به عکس سلیمانی اهانت می‌کنند»، مردم ایران نیستند.

 

 

وی مردم و قیام‌کنندگان را که شعار «نه‌ غزه نه‌ لبنان جانم فدای ایران»، علیه تروریسم و صدور ارتجاع، سرمی‌دهند، فریب خورده توصیف کرد و گفت: «اون فریب خوردگانی که یک روزی فریاد زدند نه غزه نه لبنان، اونها هرگز جانشان را نه فقط جانشان را فدای ایران نکردند، حتی راحتی خودشون و منافع خودشون را هم در راه کشور حاضر نشدند که فدا کنند..... این دلقک‌های آمریکایی که به دروغ و با کمال رذالت می‌گویند که ما در کنار مردم ایران هستیم ببینند مردم ایران کی هستند اون چند صد نفری که به عکس سردار شهید و با افتخار ما اهانت می‌کنند اونها مردم ایران هستند؟؟ یا این جمعیت میلیونی عظیمی که در خیابان‌ها نشان می‌دهند خودشان را سخنگویان دولت شریر آمریکا هی تکرار می‌کنند که ما در کنار مردم ایران هستیم اگر در کنار مردم ایران هم باشید برای این است که خنجر زهرآلود خود را به سینه مردم ایران فرو کنید البته تا حالا نتوانستید بعد از اینهم حتماً نخواهید توانست هیچ غلطی بکنید».

 

 

خامنه‌ای که تاکنون در برابر شلیک پاسداران به‌ هواپیمایی اوکراینی و کشتار ۱۷۶انسان بی‌گناه سکوت کرده بود، با رذالت تلاش کرد این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد و با غیظ ضدانسانی اضافه کرد: «عده‌یی سعی کردند این قضیه را به‌نحوی آرایش بدهند» که قاسم سلیمانی را «به دست فراموشی بسپارند».

ولی‌فقیه ارتجاع گفت:‌ «یکی همین قضیه تأسف انگیز حادثه سقوط هواپیما بود..... حادثه بسیار تلخی بود در این شکی نیست، لاکن یک عده‌یی به تبع و هدایت تلویزیونهای آمریکایی و رادیوهای انگلیسی سعی کردند این قضیه را به‌نحوی آرایش بدهند که ماجرای یوم الله ناشی از شهادت این دو شهید عزیز را به دست فراموشی بسپارند، سعی کردند کاری کنند که به خیال خودشان آنرا به‌دست فراموشی بسپارند..... واقعاً انسان تعجب می‌کنه، حالا یک عده‌یی جوانند، احساساتی هستند فریب می‌خورند، یک عده‌یی نه جوان هم نیستند، انسان می‌بیند که اینها هیچ حاضر نیستند منافع ملی را درک کنند، فهم کنند، پای این منافع بایستند، آنچه که دشمن مایل است از زبان اینها سر می‌زند،.... دشمن ما خوشحال شد به خیال این‌که یک مستمسکی به‌دست آورده است که بتواند سپاه را زیر سؤال ببرد، نیروهای مسلح را زیر سؤال ببرد، نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد».

 

 

خامنه‌ای که تلاش می‌کرد صورت خود را با سیلی سرخ نگاه دارد، مدعی شد اقدام اخیر ۳کشور اروپایی برای ارجاع پرونده برجام به‌شورای امنیت و به کارگیری مکانیسم ماشه برای اعمال تحریم‌های بین‌المللی هم، به‌خاطر تحت‌الشعاع قرار دادن جنازه‌گردانی قاسم سلیمانی بوده است.

با این‌حال، وی با استیصال و نگرانی از تنگ‌تر شدن حلقه محاصره رژیم، تصریح کرد که اگر‌ چه با آمریکا مذاکره نمی‌کند، اما با همین پادوهای آمریکا مذاکره می‌کند.

خامنه‌ای گفت:‌ «یکی از کارهای دیگری که برای تحت‌الشعاع قرار دادن این حوادث بزرگ انجام دادند همین کاری است که این سه دولت اروپایی کردند. دولت خبیث انگلیس دولت فرانسه و دولت آلمان تهدید ایران که ما مسأله هسته‌یی را بار دیگر به شورای امنیت می‌بریم که البته مسئولان کشور، خوشبختانه پاسخ اینها را دادند. محکم، جواب محکم به اینها داده شد..... بنده از اول هم گفتم بعد از خروج آمریکا از برجام که این سه دولت هی حرف می‌زدند هی یاوه‌گویی می‌کردند، بنده همون روز هم گفتم بنده به اینها اعتمادی ندارم. اینها کاری نخواهند کرد. در خدمت آمریکا خواهند بود. امروز کاملاٌ واضح شده است بعد از گذشت حدود یک سال، معلوم شده است که اینها به‌معنای واقعی کلمه پادوی آمریکا هستند. اینها پادوی آمریکا هستند، اونوقت این دولتهای حقیر در انتظار این هستند که ملت ایران را به زانو درب یارند..... اینها مذاکره هم که می‌کنند مذاکره‌شان آمیخته با دغل و فریبکاری است اینها همان کسانی که به پشت میز مذاکره ظاهر می‌شوند، اون جنتلمنهای پشت این میز مذاکره همان تروریستهای فرودگاه بغداد هستند. اینها همانها هستند تفاوتی نمی‌کند لباس عوض می‌کنند.... حالا باید چی کار کنیم؟ من در یک کلمه عرض می‌کنم ملت عزیز ایران باید همّت‌شان این باشد که قوی بشوند.... ما از مذاکره هم ابایی نداریم البته نه با آمریکا با دیگران اما نه از موضع ضعف....».

 

 

خامنه‌ای نیروی تروریستی قدس را با وقاحت «رزمندگان بدون مرز» خواند که همان سازمان بین‌الملل تروریستی به زبان آخوندی است وی در عین‌حال اذعان کرد که جنایتهای نیروی تروریستی قدس در کشورهای دیگر، هدفش حفظ نظام و امنیت رژیم در داخل ایران است.

خامنه‌ای گفت: «سپاه قدس یک نیرویی است که با صعه‌صدر، به همه جا و همه کس نگاه می‌کند. رزمندگان بدون مرزند. رزمندگان بدون مرز. رزمندگانی که هرجا نیاز باشه اونها و در آنجا حضور پیدا می‌کنند..... سپاه قدس را به این چشم نگاه بکنیم، آنوقت همینها، همین کسانی که با جان خودشون با همه توان خودشون به کمک ملتهای دیگر و ضعفای اطراف منطقه که در دسترس اونهاست می‌روند، همینها سایه جنگ و ترور و تخریب را از کشور خودمون هم دور می‌کنند و دفع می‌کنند. .... اون دشمنی که آمریکا اونرو تجهیز کرده است، نه برای عراق و سوریه بلکه در نهایت برای ایران،.... هدف اصلی و نهایی ایران بود. اونها می‌خواستند از این طریق امنیت ما را مرزهای ما را، شهرهای ما را، خانواده‌های ما را، دچار ناامنی و تشویش بکنند. اینها متوقف شدند به کمک همین جوانان مؤمن و عزیزی که رفتند و این تلاش بزرگ را انجام دادند».

 

 

خلیفه درهم شکسته ارتجاع، داغ دلش از هلاکت سردژخیم سرکوب و تروریسم و صدور ارتجاع پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی به‌عنوان شماره دو رژیم و مهره بی‌جانشین سپاه جرارش بار دیگر آشکار کرد و گفت: «شهید سلیمانی به‌معنای واقعی کلمه قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریست در این منطقه است،.... قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده، این را ترور کردند، در میدان روبه‌روی جنگ با او مواجه نشدند، او را دزدانه و بزدلانه به‌صورت ترور دولت آمریکا او را ترور کرد،‌.... آمریکایی‌ها آدم خیلی کشتند، در عراق در افغانستان در جاهای دیگر هر چه توانستند آدم کشتند، ترور کردند، منتهی اعتراف نمی‌کردند که ترور کردیم، اینجا اعتراف کردند که ترور کردیم. اینجا رئیس‌جمهور خودش،.... اعتراف کردند که ما تروریست هستیم، گفتند ما ترور کردیم. این رسوایی از این بالاتر چه میشه..... رئیس‌جمهور آمریکا گفت، وزیر خارجه‌اش گفت،.... تروریست تروریست، خدای متعال صفحه را درست به عکس آنچه آنها می‌خواستند ترتیب داد نه فقط در اینجا در ایران، در کشورهای مختلف، مردم به روح این شهید بزرگ درود فرستادند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abbc1605-36a6-4ff4-bb36-6f77d6275f22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات