728 x 90

بلوف درمانی بی‌رمق خامنه‌ای پس از چهل سال شکست و رسوایی: مذاکره با آمریکا جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

همزمان با کنفرانس ورشو و درست در همین روز، ولی‌فقیه ارتجاع به تشبثات مذبوحانه و ناکام برای تحت‌الشعاع قرار دادن کنفرانس و کم کردن از ترس و وحشتی که سراپای نظام و نیروهای وارفته آن را در برگرفته است مبادرت کرد.

خامنه‌ای در بحر طویلی که با عناوین «گام دوم انقلاب» و «دومین مرحله‌ٔ خودسازی و تمدن‌سازی»! برای آن تبلیغ کرده بود، بیهوده تلاش کرد با دروغ و دغل و بلوف درمانی، بر زخمها و بحرانهای درمان ناپذیر رژیم آخوندی مرهم بگذارد!

تقریباً دوسوم بیانیه خلیفه ارتجاع به چرندیات در مورد پیشرفتهای تکنولوژیک، اقتصادی و علمی رژیم در سطح جهانی اختصاص داشت. خامنه‌ای مدعی شد که سرعت پیشرفتهای علمی در نظام جهل و جنایت برای جهان غافلگیر کننده و یازده برابر بیشتر از شتاب رشد متوسط علم در جهان بوده است!

ولی‌فقیه ارتجاع البته نیازی ندید رابطه بین پیشرفتهایی را که می‌گوید با خشک شدن دریاچه‌ها و انهدام محیط‌زیست و بوهای آزار دهنده‌ای که تهران را فراگرفته است توضیح دهد.

خامنه‌ای در رعشه سرنگونی، جنگ‌افروزیهای رژیم را از دست‌آوردهای حاکمیت آخوندی برشمرد و با لودگی ادعا کرد، امروز چالش بر سر « برچیدن بساط نفوذ آمریکا از منطقه‌ٔ غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از حزب‌الله» در سراسر منطقه است.

ولی‌فقیه ارتجاع اما در لابه‌لای پیام خود مجبور به اعتراف به برخی از بحرانها و شکستهای رژیم شد و به‌گفته خودش به فاصله ژرف در زمینه عدالت و مبارزه با فساد، بین آن چه انجام شده و آنچه باید می‌شد، اذعان کرد.

خامنه‌ای همچنین به شکست نرمش قهرمانانه‌یی- که خودش قبل از روحانی برای آویختن به دامن آمریکا شروع کرده بود- و همچنین به ناکامی برجام اروپایی، اعتراف کرد و ضمن رد هر گونه مذاکره با آمریکا گفت:

«جمهوری اسلامی علاوه‌ بر آمریکا، تعدادی از دولتهای اروپایی را نیز خدعه‌گر و غیرقابل اعتماد می‌داند. دولت جمهوری اسلامی باید مرزبندی خود را با آنها با دقّت حفظ کند؛ در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت».

خامنه‌ای بر سر بحرانهای مرگبار اقتصادی رژیم، به تصفیه حساب با باند رقیب پرداخت و گفت: «این‌که کسی گمان کند که «مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه‌زدن بر پنجه‌ٔ گرگ است» خطایی نابخشودنی است. این تحلیل سراپا غلط، هر چند گاه از زبان و قلم برخی غفلت‌زدگان داخلی صادر می‌شود».

 

آسوشیتدپرس ۲۴بهمن ۹۷ در ارتباط با پیام ولی‌فقیه ارتجاع گزارش داد: او این سخنان را در حالی بیان می‌کند که اجلاسی به رهبری آمریکا در ورشو در مورد امنیت خاورمیانه در جریان است که اساساً بر روی رژیم ایران متمرکز می‌باشد و اقتصاد ایران پس از خروج آمریکا از برجام، تضعیف شده است.

 

خبرگزاری رویترز ۲۴بهمن ۹۷ نیز گزارش داد: خامنه‌ای در پیام خود گفت که هیچ مشکلی با آمریکا حل نخواهد شد و مذاکره با آن به‌معنای از دست دادن فرصتهای اقتصادی است و تعدادی از دولتهایی اروپایی نیز غیرقابل اعتماد هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fde14c8c-0602-41b4-b666-1421cf103420"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات