728 x 90

بلبشو در کابینه رئیسی، این دولت ۶رئیس‌جمهور دارد

جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو سابق مجلس ارتجاع
جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو سابق مجلس ارتجاع

سایت حکومتی نامه‌نیوز (۶اردیبهشت) در گفتگویی با جعفرزاده‌ ایمن آبادی عضو سابق مجلس ارتجاع به بخشی از درهم‌ریختگی‌ها و ناکارآمدی‌های کابینه رئیسی جلاد اذعان کرده است.

 

علم اقتصاد رئیسی خیلی خیلی کم است

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی ضمن اذعان به بی‌کفایتی آخوند رئیسی در زمینه اقتصاد گفت: «امروز مهمترین مسأله کشور موضوع اقتصاد است و بدون تعارف علم آقای رئیسی در این حوزه خیلی خیلی کم و تیم اقتصادی‌اش هم بسیار بسیار ضعیف و غیرمنسجم است».

وی افزود: «مشکل امروز مردم اقتصاد است... آقایان گفتند اقتصاد کشور را به برجام گره نمی‌زنند اما در واقع همه چیز به برجام گره خورده است چون مصاحبه آقای امیر عبداللهیان قیمت دلار را تا ۱۰۰۰تومان بالا و پایین می‌برد».

 

این دولت ۶رئیس‌جمهور دارد - اختلافات اساسی در دولت

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در مورد تشتت در کابینه آخوند جلاد رئیسی گفت: «۶نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هم‌اکنون از اعضای کابینه دولت آقای رئیسی هستند و به عبارتی این دولت ۶ رئیس‌جمهور دارد، پس وضعیت فعلی مصداق بارز این ضرب‌المثل است که می‌گوید آفتابه لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچی».

وی افزود: «شواهد و قرائن از اختلافات اساسی بین تیم اقتصادی دولت حکایت می‌کند، این توجیهی بچگانه است که می‌گویند چون آقای رضایی خودش درخواست کرده که در تیم اقتصادی نباشد، با این درخواست موافقت شد. مگر می‌شود معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی دولت نباشد؟ اگر معاون اقتصادی بگوید کمیسیون اقتصادی دولت نمی‌رود، رئیس‌جمهور کلاً باید عذرش را بخواهد».

 

مخبر یک بلوف‌زن بزرگ - بلبشو در دولت

این عضو سابق مجلس ارتجاع با اشاره به بلبشویی که در دولت آخوند رئیسی است گفت: «آقای رضایی در حوزه اقتصاد تئوریهایی دارد و استعفایش از کمیسیون اقتصادی دولت نیز اعتراضی است. آقای مخبر هم یکه‌تاز است، یکه‌تازی او موجب شده که این از هم گسیختگی در حوزه اقتصادی کشور به‌وجود بیاید. در کل معتقدم آقای مخبر یک بلوف‌زن بزرگ است، یادمان نرفته که می‌گفت: ۵کشور بزرگ دنیا از ما واکسن می‌خرند. معتقدم او شرایط واقعی کشور را به آقای رئیسی اطلاع نمی‌دهد».

وی افزود: «شیرازه دولت از هم پاشیده و هیچ‌کدام از وعده‌های رئیس‌جمهور محقق نشده است. به‌طور مثال در موضوع ساخت سالانه یک میلیون مسکن می‌گویند هزینه ساخت گران است ضمن آن که زمین هم نداریم».

 

مردم توان خرید نان ندارند

این عضو مجلس ارتجاع به شرایط بحرانی رژیم اشاره کرد و گفت: «مردم در تنگنای شدید اقتصادی هستند و گرانی دارد روی اعصاب مردم راه می‌رود، قیمت کالاها وحشتناک و میزان مصرف سرانه گوشت از دوره جنگ هم کمتر شده است. وضعیت آن‌قدر بد است که حتی مردم توانایی خرید نان ندارند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b459248-eb3f-4cf8-81c1-83ee92f4b95a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات