728 x 90

نت بلاکس: اینترنت خوزستان قطع شد

در پی تشدید تظاهرات جوانان شورشی در بهبهان، که با شعار «خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن» همراه بود شرکت نت بلاکس گزارش داد اینترنت خوزستان به‌طور کامل قطع شده است.
یکی از شاهدان گفت سرعت اینترنت تلفن همراه به‌شدت کاهش یافته و امکان فرستادن عکس هم وجود ندارد. وی گفت در چهار راه بانک ملی بهبهان درگیری شده و نیرویهای سرکوبگر رژیم چند نفر را هم دستگیر کردند. افرادی که اقدام به ثبت تصویر کنند، گوشی‌هایشان را می‌گیرند.

دستگیری جوانان در بهبهان

پنجشنبه ۲۶ تیر، به‌دنبال تظاهرات اعتراضی مردم و جوانان شورشی بهبهان که تا نیمه‌شب ادامه داشت، مأموران و سرکوبگران خامنه‌ای در تلاش برای پراکنده کردن جوانان، گاز اشک‌آور بسوی مردم شلیک و برخی از جوانان را دستگیر کردند. نیروهای سرکوبگر فرزانه انصاری خواهر فرزاد انصاری یکی از شهدای شورشی قیام آبان را دستگیر کردند.

جوانان انقلابی و شورشی بهبهان خطاب به گزمه‌های خامنه‌ای می‌گویند: «ببینید چگونه می‌ترسند؟ باز هم ما را دستگیر کنید. ما به پایان نمی‌رسیم و سریع‌تر بسوی آزادی گام بر میداریم!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae7887b6-2afe-44cb-ad75-649f3a1f3b28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات