728 x 90

بعیدی نژاد:‌ مجاهدین از اشرف۳ در آلبانی «با کامپیوترهای سوپر مدرن به مسموم کردن افکار عمومی» علیه نظام می‌پردازند

سایبری - عکس از آرشیو
سایبری - عکس از آرشیو

سفیر رژیم ولایت‌فقیه در انگلیس حمید بعیدی نژاد، از این‌که مجاهدین از اشرف۳ در آلبانی «با کامپیوترهای سوپر مدرن به مسموم کردن افکار عمومی» علیه نظام می‌پردازند، در توئیتر خود آه و ناله سرداد. رسانه‌های حکومتی نیز در روز ۲۹مهر با باز نشر توئیت بعیدی نژاد، هراس دشمن را بیشتر نشان دادند.

 

در همین روز(۲۹مهر) رسانه‌های رژیم به درج اظهارات پاسدار جلالی سرکرده پدافند غیرعامل رژیم پرداختند که می‌گوید:

«الآن به‌دلیل پیشرفت ابزار رسانه تهدیدات مردمی‌تر شده‌اند و این شکل جنگ را عوض کرده و در مدلی کلی دشمنان از این ابزار برای تزریق نارضایتی به مردم و تحریک و هدایت آنان به سمت درگیر کردن با حکومت استفاده می‌کنند... در حال حاضر افکار عمومی هم مبدل به زمینه‌ای برای شکل دادن به تهدیدات شده است.»

 

از طرفه‌های روزگار این‌که تابحال رژیم آخوندی و مأموران اطلاعاتی و بسیجی‌اش مدعی بودند مجاهدین هیچ‌گونه ارتباط بیرونی ندارند، ولی حالا از سرکردگان سپاه ولایت تا سفیر نظام جهل و جنایت در لندن، از ترس کامپیوترهای سوپر مدرن آنها جیغ بنفش می‌کشند!. تاکور شود هر آن که نتواند دید!

اینهم از عجایب روزگار است که یک دولت حاکم دارای وزارت اطلاعات و ارتش سایبری و گله‌های بسیجی و مزدور و پاسدار در اقصی نقاط جهان، این‌چنین از دست یک «گروهک» ناله سر می‌دهد که با مسموم کردن افکار عمومی، مردم را به سمت درگیری با حکومت هدایت می‌کنند!

 

قطعه‌یی از بیانیه شورای ملی مقاومت در مردادماه گذشته درباره، مأموریت بعیدی‌نژاد سفیر رژیم در انگلیس و سایبری ولایت خامنه‌ای، علیه جنبش مقاومت:

«در بسیج شیطان‌سازی خامنه‌ای، ارتش سایبری رژیم طی سال گذشته با تمام قوا علیه جنبش مقاومت به کار گرفته شد و توئیت جواد ظریف و اظهارات بعیدی نژاد، سفیر رژیم در لندن، پس از بسته شدن حساب‌های اینترنتی رژیم، که سعی داشتند به استناد تُرّهات کانال ۴انگلیس و شبکۀ الجزیرۀ انگلیسی ورق را علیه مجاهدین، به‌ویژه در آلبانی، برگردانند، جای تردید باقی نگذاشت.»

 

خبرگزاری رویترز در ۲۵شهریور ۱۳۹۷ گزارش کرد: وزیر خارجۀ ایران، محمدجواد ظریف، پس از این‌که «فیس‌بوک و توئیتر و آلفابت، جمعاً صدها حساب مرتبط به‌عملیات تبلیغاتی منتسب به ایران را بستند» در یک توئیت به مدیر توئیتر از او خواست «به روباتهای واقعی در تیرانا، که برنامۀ تبلیغی تغییر رژیم در ایران را، که از واشنگتن غرغره می‌شود، ادامه می‌دهند» نگاهی بیندازد. چرا که «رسانه‌های ایران، اسرائیل، عربستان و گروه‌های اپوزیسیون، شامل مجاهدین خلق را، که بعضی از اعضای آن در آلبانی مستقر هستند، متّهم به بودن در پشت کمپینهای شبکۀ اجتماعی می­کنند که فراخوان به سرنگون ساختن دولت اسلامی می­دهند».

 

همزمان سفیر رژیم در لندن، وقیحانه، از توئیتر خواست که «به‌ درخواست رسمی دکتر ظریف در چارچوب وظیفۀ قانونی خود برای بستن حساب‌های جعلی، که اقدام به ارسال هشتگ­های براندازنده علیه ایران می‌کنند، اقدام کند.

 

بعیدی‌نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت: زمان کوتاهی پس از آن‌که آقای دکتر ظریف به واقعیت تلخ وجود شبکۀ گستردۀ تولید و تکثیر توئیت­های جعلی اشاره کردند، کانال چهار انگلیس و شبکۀ الجزیره برنامه‌های مستندی پخش کردند که چهرۀ پنهان این واقعیت تلخ را افشا کرد» (خبرگزاری حکومتی ایسنا، ۲۵شهریور ۱۳۹۷).

رژیم در جعل و دروغ و شیطان‌سازی آن­قدر فضاحت کرد که در یک سال گذشته فقط در توئیتر ۱۱هزار و ۵۰۰حساب آن بسته شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15980d2d-2841-4b16-995f-c3fdd13554cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات