728 x 90

بسیج و قدرت‌نمایی حداکثری رژیم در سالگرد هلاکت جلاد قاسم سلیمانی نفر شماره ۲ بعد از خامنه‌ای در رژیم آخوندی

کشاندن مردم به مراسم سالگرد هلاکت جلاد قاسم سلیمانی  با کباب  در مصلی تهران -۱۳دیماه
کشاندن مردم به مراسم سالگرد هلاکت جلاد قاسم سلیمانی با کباب در مصلی تهران -۱۳دیماه

بسیج و قدرت‌نمایی حداکثری رژیم

در سالگرد هلاکت جلاد قاسم سلیمانی

نفر شماره ۲ بعد از خامنه‌ای در رژیم آخوندی

 

رئیسی جلاد در سالمرگ قاسم سلیمانی:

ما بسیار مصیبت‌زده هستیم و محزون

شخصیتی که در میدان اقدامات منحصر به‌فرد کرد

 

رئیسی جلاد در سالمرگ قاسم سلیمانی در تهران ۱۳دیماه ۱۴۰۱:

ما بسیار مصیبت‌زده هستیم و محزون. چون بزرگی را از دست دادیم. از سویی بسیار محزونیم قلوب مومنین همه جریحه‌دار است.

شخصیتی که در میدان، اقداماتی که کرد، اقداماتی منحصر بفرد بود. ساختارسازی که در میدان انجام داد، رویشی که در نیروهای مقاومت در منطقه، انجام داد.

حقیقتاً او نماد وحدت و همبستگی بود. نماد وحدت و همبستگی، هم سردار سلیمانی نماد وحدت و همبستگی بود هم شهید سلیمانی نماد وحدت و همبستگی هست (تکبیر، مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل).

جوانان عزیز امروز در قرن بیست و یکم با افتخار یاد کنید، نماد مبارزه با تروریزم و استکبار شهید سلیمانی است (الله اکبر الله اکبر الله اکبر، مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین، مرگ بر اسراییل).

امروز شهید سلیمانی در قلبها جای گرفته و اسم او را سردار دلها می گذاریم.

(تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

سردار سرافراز آقای سلامی فرماندهی کل سپاه و سردار سرافراز آقای قاآنی فرماندهی سپاه قدس ما در روز شهادت شهید سلیمانی و در همین مکان مقدس اعلام کردند که آمریکاییها بدانند که ما از خون شهید سلیمانی نخواهیم گذشت و اجازه بدهید من هم از لسان شما و همه نیروهای مقاوم و مجاهد در عالم اعلام کنم خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نخواهیم برد و بدانند انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است و خواب راحت برای قاتلان و مسببان نخواهند گذاشت.(تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

قیاس نکنید این نظام را با نظامهای معمولی در دنیا این نظام متفاوته! ادعا می‌کنید می‌شناسید توطئه می‌کنید فتنه می‌کنید، جنگ ترکیبی به راه می‌اندازید، اما با از شکست به‌دنبال شکست نصیبتون می‌شه. (شعار الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا)

جنگ نظامی راه انداختید جنگ سیاسی آمدید همه ظرفیت‌هاتون را در سازمانهای بین‌المللی به کار گرفتید علیه ملت ایران. در جنگ روانی هم تمام رسانه‌ها تون رو به خط گردید در جنگ اقتصادی هم اومدید وارد شدید عدد سازی کردید در ارز و طلا عدد سازی کردید بیش از پنجاه کانال در فضای مجازی را به کار گرفتید عدد سازی بکنید و افراد بسیاری را این تحلیل نیز خبر است دارم به شما عرض می‌کنم فکر کردید در حوزه جنگهای رسانه‌یی جنگ سیاسی و اقتصادی کار رو پیش می‌بریم!

در ورود به مصلا دختر خانمی‌ دهه نودی به من گفت فلانی شما را قسم می‌دهم به خون شهید سلیمانی دهه نودی، ما پای کار هستیم، به مسئولان هم پیام ما را بدهید که ما پای این انقلاب و نظام دهه نودی و هشتادی و هفتادی و ... هستیم

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۳دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d8b533a-76cc-4b5f-a426-188bafb84b71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات