728 x 90

بسیج حقوقی دولت رئیسی جلاد علیه مجاهدین

اشرف ۳
اشرف ۳

بسیج حقوقی دولت رئیسی جلاد علیه مجاهدین

مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ارتجاع:

هم اکنون برای مجاهدین پرونده‌های حقوقی ایجاد شده که معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری پیگیریهای لازم در این زمینه را انجام داده است.

رحیمی وزیر دادگستری در دولت جلادان:

تفاهم نامه‌یی بین دولت و قوه قضاییه برای ایجاد هماهنگیهای حقوقی بین این دو قوه برای حل و فصل مسائل در مسیر قانونی آماده شده است.

 

سایت دولت رئیسی جلاد ۲۴مرداد ۱۴۰۲:

مخبر معاون اول رئیسی گفت: دولت با دستورات ویژه به‌دنبال تقویت بخش حقوقی است.
معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: کشور به‌دلیل عدم شناخت از مسائل حقوقی و حقوقدانان در رعایت حقوق مردم و حکومت با آسیبهای زیادی مواجه شده است. دکتر مخبر ادامه داد: با پیگیری حقوق بین‌الملل می‌توانستیم برای آسیب دیدگان حوادث مختلف حق پیگیری و برای مداخله کنندگان تبعات حقوقی ایجاد کنیم اما در این زمینه کار چندانی صورت نگرفته. هم‌اکنون برای مجاهدین پرونده‌های حقوقی ایجاد شده که خوشبختانه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در دولت سیزدهم پیگیریهای لازم در این زمینه را انجام داده است.

رحیمی وزیر دادگستری با اشاره به وظایف و مسئولیتهای سنگین بخش حقوقی دولت در دعاوی و دادرسیهای حقوقی گفت: با دستورات و پیگیریهای معاون اول رئیس‌جمهور و معاون حقوقی ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه‌ای بین دولت و قوه قضاییه برای ایجاد هماهنگیهای حقوقی بین این دو قوه برای حل و فصل مسائل در مسیر قانونی آماده شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abb8a013-f945-4724-96a4-b15fab52a759"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات