728 x 90

بسته شدن راههای عبور بر اثر برف و بی‌عملی رژیم

مسدود بودن جاده ها و بی عملی رژیم
مسدود بودن جاده ها و بی عملی رژیم

بر اساس گزارشهای دریافتی، راه بسیاری از روستاها در استانهایی که در معرض بارش برف هستند، بسته است. ارگانهای حکومتی هم اقدامی برای باز شدن راه‌ها نمی‌کنند و هزاران تن از مردم در معرض گرسنگی و بیماری، بدون پشتیبانی مانده‌اند.

 

گزارشی از هموطنان در راه مانده از آذربایجان شرقی: «از ۲۴ دیماه راههای ما بسته است، یعنی از شهادت ام البنین از ۲۴ دیماه راه ما بسته است، امروز هم ۲ بهمن‌ماه است، وزیر راه وترابری مدعی شده که حتی راه یک روستای ما بسته نیست. اما الآن ده روز است ما در روستا گیر افتاده‌ایم، راه‌هایمان بسته است، مردم از گرسنگی می‌میرند، من خودم و چند نفر دیگر که اینجا هستیم، و بچه‌هایی که در قره آغاج درس می‌خوانند، گیر کرده‌ایم، الآن وقت امتحان بچه‌هایمان است و نتوانسته‌ایم آنها را برای امتحان بفرستیم، چه کسی به این وضعیت رسیدگی می‌کند؟ ما الآن در بیابان گیر افتاده‌ایم، این خودروی ماست و نمی‌تواند حرکت کند، مجبوریم از تراکتور استفاده کنیم که با تراکتور هم نمی‌شود جایی رفت.

 

در پی بارش سنگین برف در استان آذربایجان غربی، محورهای مواصلاتی برخی روستاها هنوز مسدود است و ساکنان آن با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

 

گردنه گریه در روستای وزوه از توابع فریدونشهر از اصفهان
این معلمین که می‌بینید با زحمت وتلاش بسیار خودشان را برای تدریس به روستاهای دور افتاده در این برف ویخ بندان می‌رسانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a7f4bc1-68fc-433f-b138-a91f88240b9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات