728 x 90

بزرگداشت نبرد تاریخی مردم ایران برای آزادی - اشرف ۳ - از دید رسانه‌ها /سایت تاپ چنل در آلبانی: اپوزیسیون ایران شهر خود در آلبانی را افتتاح می‌کند

بزرگداشت نبرد تاریخی مردم ایران برای آزادی - اشرف ۳  - ۲۱تیرماه۹۸
بزرگداشت نبرد تاریخی مردم ایران برای آزادی - اشرف ۳ - ۲۱تیرماه۹۸

بزرگداشت نبرد تاریخی مردم ایران برای آزادی - اشرف ۳ - از دید رسانه‌ها

 

سایت تاپ چنل در آلبانی: اپوزیسیون ایران شهر خود در آلبانی را افتتاح می‌کند

تلویزیون تاپ چنل در سایت انگلیسی خود گزارش کرد: مجاهدین که مخالف رژیم کنونی ایران هستند امروز اشرف۳ در نزدیکی مانز در ۳۰کیلومتری تیرانا را افتتاح کردند.

تصاویر نشان می‌دهد که این کمپ بسیار بزرگی است تا جوابگوی نیازهای این سازمان باشد.

بسیاری از مقامات عالیرتبه در این مراسم حضور داشتند از جمله:‌ رودی جولیانی، سناتور جوزف لیبرمن، وزیر تام ریچ، مدیر لوئیس فری، ژنرال جورج کیسی، ژنرال جیمز کانوی، میشل آلیوت مری وزیر سابق خارجه و دفاع فرانسه، اینگرید بتانکورت نامزد سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا.

مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران گفت کشور آنها مواجه با یک سرفصل تاریخی می‌باشد. او اضافه کرد« پیروزی مردم و مقاومت ایران علیه رژیم آخوندی امر قطعی است.»

تاپ چنل به همراه این گزارش عکسهای متعددی از مراسم «بزرگداشت نبرد تاریخی مردم ایران برای آزادی» که روز جمعه ۲۱تیرماه در اشرف۳ برگزار شد منتشر کرد.

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

انعکاس سایت تاپ چنل در آلبانی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳

 

العربیه: کنفرانس بین‌المللی مجاهدین خلق ایران در تیرانا

با حضور برجسته شخصیتهای عربی و بین‌المللی سازمان مجاهدین خلق ایران اولین کنفرانس خود در آلبانی را برگزار می‌کند.
این کنفرانس از طریق فعالیت مختلف خود، نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران را مورد توجه قرار می‌دهد.

از تیرانا با خبرنگارمان خانم زینه عدی صحبت می‌کنیم. این اولین کنفرانس مجاهدین خلق در آلبانی است چه پیش‌بینی می‌کنیم؟
زینه عدی خبرنگار العربیه از اشرف۳:‌ ما الآن در مقر مجاهدین خلق در تیرانا در کشور آلبانی هستیم و برای اولین باری است که تلویزیون العربیه به قرارگاه مجاهدین خلق بعد از خروج شان از عراق می‌آید.
به این محل اشرف ۳ می‌گویند که در ادامه اشرفی است که در عراق وجود داشت.
درباره این کنفرانس فی الواقع یک کنفرانس ویژه است زیرا که اولین باری است که در اینجا برگزار می‌شود همچنین شخصیتهای مهم و برجسته‌یی در ان شرکت دارند از جمله سه ژنرالی که بر حفاظت از اشرف در عراق نظارت داشتند و اضافه بر آنها شخصیت‌هایی از پارلمان فرانسه و انگلستان و وکیل رئیس‌جمهور ترامپ و عضو سابق کنگره همچنین شخصیتهای عربی در این کنفرانس شرکت دارند و رسانه‌ها نیز حضور دارند.
هدف سازمان از این کنفرانس این است که آن‌چه در ایران می‌گذرد مورد توجه قرار بگیرد که سرکوب مردم ایران توسط دولت است. این کنفرانس می‌خواهد وضعیت داخلی ایران را مورد توجه قرار بدهد.

 

گزارشهای زنده و نوبه‌ای تلویزیون اسکای نیوز از کنفرانس بین‌المللی اشرف ۳

گردهمایی اپوزیسیون ایران در اشرف ۳ در تیرانا

تلویزیون اسکای نیوز بعد ازظهر جمعه ۲۱تیر ۹۸ اولین گزارش خود از کنفرانس بزرگ مجاهدین در اشرف ۳ را پخش کرد.

گروه خبری این رسانه که در محل کنفرانس حاضر بود با پخش مستقیم از محل کنفرانس به این جلسه پوشش خبری داد.

شورای ملی مقاومت ایران در تیرانا پایتخت آلبانی و با شرکت هزاران نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران و با حضور دهها نفر از شخصیتهای سیاسی بین‌المللی کنفرانسی برگزار می‌کند.

این فعالیت‌ها برای اولین بار در کمپ پناهندگان اشرف مربوط به مجاهدین خلق بعد از این‌که از عراق به آلبانی منتقل شدند برگزار می‌شود.

مجری اسکای نیوز در استودیو: به خبرنگار ما از داخل کنفرانس خوشآمد می‌گوییم، به ما بگویید که این کنفرانس چگونه پیش می‌رود و برجسته‌ترین شخصیتهای حاضر چه کسانی هستند؟

عزه غریب از قرارگاه اشرف: این کنفرانس چند دقیقه دیگر شروع می‌شود. هزاران تن از مجاهدین خلق در اینجا هستند که به آن اشرف ۳ می‌گویند و این اولین پیام مستقیم تلویزیونی از این قرارگاه بود.

فعالیت‌هایی در کادر این کنفرانس برگزار خواهد شد و فرضیه‌ها و سناریوهای مختلف آینده رژیم آخوندی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد سازماندهندگان این کنفرانس می‌گویند که این کنفرانس به‌صورت ویژه برگزار می‌شود و این در حالی است که رژیم ایران دارد از توافق اتمی خارج می‌شود و به تعهداتش ملتزم نیست و نا آرامی‌هایی در منطقه خلیج (فارس) وجود دارد.

شما می‌توانید حجم جمعیت در این سالن را ببینید که یکی از سالنهای اینجاست که یک شهری است که همه چیز در آن وجود دارد، بیمارستان دارد و در حوالی تیرانا می‌باشد. اینجا موزه جنایتهایی است که رژیم آخوندی علیه مخالفان انجام داده است.

لیست شرکت‌کنندگان طولانی است از جمله پارلمانترها و شخصیتهای اروپایی و آمریکایی که برجسته ترین‌شان جولیانی شهردار سابق نیویورک است و تعدادی شخصیتهای عربی نیز شرکت دارند فعالیت‌های امروز با حضور مریم رجوی رهبری اپوزیسیون تنها در نمایشگاه و چند سخنرانی خواهیم بود ولی در جلسه فردا بیشتر با سخنرانان آشنا خواهیم شد.

 

دومین گزارش زنده اسکای نیوز از کنفرانس بین‌المللی اشرف ۳

تلویزیون اسکای نیوز(عربی) روز جمعه ۲۱تیر ۹۸ساعت ۱۷به وقت محلی دومین گزارش زنده خود از اشرف ۳را پخش کرد.

گزارشگر اسکای نیوز که در اشرف۳مستقر است گزارش داد:

«شورای ملی مقاومت ایران در تیرانا پایتخت آلبانی با شرکت هزاران نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق و دهها شخصیت بین‌المللی کنفرانسی برگزار می‌کند

این فعالیت‌ها برای اولین بار در کمپ اشرف ۳مربوط به پناهندگان مجاهدین خلق بعد از انتقالشان از عراق به آلبانی برگزار می‌شود

مجری اسکای نیوز در استودیو:‌ آخرین تحولات این کنفرانس چیست؟

عزه غریب خبرنگار اسکای نیوز از اشرف۳: دقایقی پیش این کنفرانس با حضور گسترده شخصیتهای بین‌المللی آغاز شد.

شورای ملی مقاومت ایران برای اولین بار این کنفرانس را در اینجا برگزار می‌کند یعنی در قرارگاه اشرف ۳که خودشان آنرا به این نام معرفی می‌کنند. در اینجا بیش از سه هزار نفر زندگی می‌کنند که از قرارگاه اشرف و لیبرتی عراق به اینجا آمده‌اند این کمپ پناهندگان مجاهدین یک شهر کامل است. بیمارستان دارد. کارگاه دارد غذاخوریهای بزرگی و هتل دارد که ما الآن در مقابل محل کنفرانس هستیم که می‌توانید شاهد مراسم آن باشید.

دهها نفر از شخصیتهای سیاسی برجسته از کشورهای مختلف برای شرکت در این کنفرانس آمده‌اند از جمله آمریکاییها اروپایی‌ها و همچنین شخصیت سیاسی عربی به اینجا آمده‌اند.

رودی جولیانی و همچنین سناتور سابق آمریکایی جوزف لیبرمن و رئیس سازمان اتحاد علیه ایران اتمی و نخست‌وزیر سابق کانادا و همچنین وزیر سابق دفاع فرانسه میشل آلیو ماری و تعدادی از مقامات از کشورهای مختلف جهان شرکت دارند.

سازماندهندگان این کنفرانس تأکید می‌کنند این کنفرانس در شرایط ویژه‌یی برگزار می‌شود. رژیم آخوندی از توافق اتمی خارج می‌شود و در کشورهای همسایه‌اش دخالت می‌کنند و جهان باید به صدای مردم ایران و اپوزیسیون ایران گوش بدهند و به آنها کمک کنند

 

العربیه: گردهمایی بزرگ مجاهدین در اشرف‌۳

سایت تلویزیون العربیه روز ۲۱تیر ۹۸ ساعت ۱۳و ۵۶دقیقه به وقت محلی خبر زیر را منتشر کرد:

«تیرانا پایتخت آلبانی میزبان گردهمایی سالیانه مجاهدین خلق ایران است و روز پنجشنبه مریم رجوی رهبر این سازمان از رودی جولیانی استقبال کرد.

العربیه: کنفرانس بین‌المللی مجاهدین خلق ایران در تیرانا

العربیه: کنفرانس بین‌المللی مجاهدین خلق ایران در تیرانا

 

به‌گفته بیانیه شورای ملی مقاومت، جولیانی در مقر این سازمان در قرارگاه ”اشرف ۳“ در آلبانی با رجوی ملاقات کرد و دو طرف در جریان این دیدار درباره آخرین تحولات ایران و منطقه، وضعیت شکننده رژیم و رفتارهای مخرب آن، گفتگو کردند.

جولیانی گفت:‌ رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا مکرراً اعلام کرده‌اند رژیم ایران یک رژیم فاسد است و مردم ایران بیشترین کسانی هستند که از آن رنج می‌برند. آمریکا در مبارزه مردم ایران علیه دیکتاتوری دینی، در طرف مردم ایران قرار دارد“.

 

”جامعه در آستانه انفجار“

مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران به نوبه خود تأکید کرد ”رژیم ایران با یک جامعه انفجاری، و یک مقاومت سازمان‌یافته و با وضعیت بین‌المللی متفاوت با گذشته مواجه است.“

رجوی افزود: در حالی که این رژیم از برآورده کردن ساده‌ترین خواسته‌های مردم عاجز و ناتوان است، واحدهای مقاومت و فعالیت‌های آنها در سراسر کشور بیش از گذشته چشم‌انداز روشنی برای سرنگونی ترسیم می‌کنند و جامعه بین‌المللی

باید حق مقاومت برای سرنگونی استبداد مذهبی را به‌رسمیت بشناسد و تحریم خامنه‌ای و دفاتر او باید به روحانی و ظریف به‌عنوان نقطه پایان بازی موهوم اعتدال و میانه‌روی در رژیم ولایت‌فقیه تعمیم پیدا کند.

وزارت اطلاعات آخوندها باید مانند سپاه پاسداران در لیست تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا و اتحادیه اروپا وارد شود.

رژیم و پاسداران آن باید از عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان بیرون انداخته شوند.

رئیس‌جمهور مقاومت ایران همچنین خواستار محاکمه و مجازات و اخراج مأموران و مزدوران اطلاعات و سپاه پاسداران و نیروی تروریستی در آمریکا و اروپا گردید.

 

”رژیم فریبکار“

سازمان ”مجاهدین خلق“ برای اولین بار گردهمایی سالیانه خود را در مقر جدید خود برگزار می‌کند. این گردهمایی با حضور هزاران نفر از اعضای این سازمان که در سالهای اخیر توسط سازمان ملل از عراق منتقل شدند، برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در کنفرانسی که به‌نام ”سیاست در قبال ایران و جایگزینی قدرتمند“ تشکیل گردید، درباره سیاست درست در مقابل دیکتاتور دینی (ایران) و مهمترین موضوعات سیاسی و استراتژیکی مربوط به ایران گفتگو کردند.

سفیر رابرت جوزف گفت: رژیم ایران در توافق اتمی تقلب می‌کند و برنامه خود را ادامه می‌دهد. این یکی از ضعفهای توافق اتمی بود. ضعف دیگر برجام این بود که به مسأله موشکی نپرداخت.“

رابرت جوزف تأکید کرد که این توافق به تروریسم رژیم ایران و سیاست‌های خصمانه آن در منطقه از یمن تا عراق و سوریه نپرداخت.“

 

ایلاف لندن - مریم رجوی: حاکمان ایران با مردمی روبه‌رو هستند که در آستانه انفجار قرار دارند

ایلاف لندن در گزارشی از کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳ـ سیاست در قبال ایران و یک آلترناتیو معتبر که روز ۲۰تیر ۱۳۹۸ برگزار گردید با عنوان مریم رجوی: حاکمان ایران با مردمی روبه‌رو هستند که در آستانه انفجار قرار دارند نوشت:

ایلاف - لندن - کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳.

ایلاف - لندن - کنفرانس بین‌المللی در اشرف ۳.

 

شخصیتهای بین‌المللی سیاسی و نظامی و پارلمانی گفتند که تنها راه‌حل برای مقابله با تهدید اتمی ایران سرنگونی رژیم حاکم بر آن است و باید تحریم‌ها بر علیه مقامات آن شدیدتر شود.

در همین حال رجوی تأکید کرد که حاکمان ایران با مردمی‌ رودرو هستند که در آستانه انفجار قرار دارند.

در یک کنفرانس بین‌المللی در مجتمعی که جدیداً توسط اعضای اپوزیسیون سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی ساخته شده است کار شناسان و شخصیتهای سیاسی و نظامی و پارلمانی ”سیاست در قبال ایران و یک آلترناتیو معتبر“ مورد بررسی قرار دادند و دیروز به‌منظور بررسی رویدادهای اخیر ایران، چند صد نفر از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس با گروهی از سیاستمداران و شخصیتهای اروپایی و آمریکایی جلسه داشتند که تا شب طول کشید.

در گفتگوهای کنفرانس، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و جان برد وزیر پیشین امورخارجه کانادا و لینکلن بلومفیلد معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا و رابرت جوزف معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا و ژنرال جیمز کانوی فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا شرکت داشتند.

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک گفت نشانه‌های قوی وجود دارد که اعتراضات ایران سیاسی شده است و به‌خصوص بعد از افزایش تنشها در منطقه سؤالاتی حول پیامدهای وضعیت فعلی ایران مطرح شده است.

ژنرال جیمز کانوی فرمانده سابق نیروهای مارینز آمریکا خاطرنشان ساخت که ”هدف رژیمهای استبدادی بقای رژیمشان است کما این‌که رژیم ایران می‌خواهد که قدرت یک منطقه باشد“.

جیمز کانوی افزود: باید با بالابردن تحریم‌ها به این رودرویی ادامه دهیم. آن‌چه که باید تحریم‌ها برای ایرانیان روشن سازد این است که رژیم شما منفور است و اگر تحریم‌ها برای رساندن این پیام به طبقه متوسط جامعه ضروری است پس باید آنرا تشدید کنیم.

به نوبه خود جان برد وزیر پیشین امورخارجه کانادا تأکید کرد: ”ما می‌توانیم از ضعف رژیم برای کمک به مردم ایران بهره‌برداری کنم. سران رژیم درک می‌کنند که وقتی سرنگون شوند جایی ندارند که بروند و بالاترین اعضای این رژیم می‌دانند که جایی برای رفتن ندارند و آنها به‌خاطر ارتکاب جنایتهایی مانند قتل‌عام ۱۹۸۸ و انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین محاکمه خواهند شد“.

رابرت جوزف معاون پیشین وزارت خارج آمریکا در زمینه کنترل تسلیحات افزود:” تنها راه برای مقابله با تهدید اتمی ایران تغییر رژیم است و اینکار هنوز درست است...و شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق یک جایگزین مناسب برای این رژیم ارائه می‌دهند...و اولین و مهمترین قربانیان این رژیم مردم ایران هستند.”

در حاشیه این کنفرانس، امروز جمعه یک نمایشگاه بزرگ در اشرف ۳برگزار می‌شود که مربوط به تاریخ ۴دهه اخیر و جنایتهای رژیم تهران و همچنین ابعاد مقاومت مردم ایران بر علیه این رژیم و بهای گزافی که مردم برای آزادی و دموکراسی پرداخته‌اند، می‌باشد

 

مریم رجوی: رژیم ایران با مردمی روبه‌روست که در آستانه انفجار هستند

در پایان این کنفرانس رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک با مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران آخرین تحولات ایران و منطقه و وضعیت شکننده رژیم و رفتارهای مخرب آن در کشورهای خاورمیانه را مورد بررسی قرار داد.

آقای جولیانی با تأکید براین‌که رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا مکرراً اعلام کرده‌اند که رژیم ایران یک رژیم فاسد است و مردم ایران بیشترین کسانی هستند که از آن رنج می‌برند..گفت آمریکا در مبارزه مردم ایران علیه دیکتاتوری دینی، در طرف مردم ایران قرار دارد.
آقای جولیانی گفت یک آلترناتیو معتبر و مشروع برای رژیم ایران وجود دارد که در شورای ملی مقاومت سازمان‌یافته است و طرح ۱۰ماده‌یی خانم رجوی رئیس جمهور منتخب این شورا، آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر را در ایران بعد از دیکتاتوری دینی تضمین می‌کند.
به نوبه خود مریم رجوی تأکید کرد رژیم حاکم بر ایران با یک جامعه انفجاری، و یک مقاومت سازمان‌یافته و یک وضعیت بین‌المللی -که با سابق متفاوت است- روبه‌رو می‌باشد. این رژیم از پاسخ دادن به کمترین خواستهای مردم ایران عاجز و ناتوان است و گسترش واحدها مقاومت و فعالیت‌های آنها در کشور چشم‌انداز سرنگونی این رژیم را از هر زمان دیگر روشن‌تر می‌کند زمان آن رسیده است که جامعه بین‌المللی حق مقاومت برای سرنگونی استبداد مذهبی و برقراری ایران آزاد را به‌رسمیت بشناسد.

 

گزارش العین الاخباریه ابوظبی از مراسم بزرگ اشرف ۳ ـ جمعه ۲۱تیر ۹۸

«روز جمعه مقاومت ایران در آلبانی ۱۲۰سال مبارزه مردم ایران برای آزادی را گرامی‌داشت.

مقاومت ایران که توسط سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق نمایندگی می‌شود، در بیانیه خود از فعالیتهایی در ”اشرف۳“ در آلبانی برای بزرگداشت مبارزه تاریخی مردم ایران به‌خاطر آزادی خبر داد.

این فعالیتها شامل کنفرانسها و سمینارهایی می‌باشد که نقش مقاومت ایران را طی دهه‌ها مبارزه علیه سیاست‌های سرکوبگرانه در داخل کشور و سرکوب جنبش‌های مردمی تشریح می‌کند.

اشرف ۳ مجموعه جدیدی است که برای اقامت اعضای سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران در آلبانی به‌تازگی ساخته شده است و این در حالی است‌ که دو قرارگاه سابق این سازمان در خاک عراق و مشخصاً در استان دیالی(شمال شرق بغداد) و بغداد پایتخت این کشور بودند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c4e69c4-87d5-4f2f-938f-64073e39cddf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات