728 x 90

برگزاری ضدتظاهرات، یک پاتک مفتضح

رژیم آخوندی با یک پاتک مفتضح برای سرکوب قیام به دستور خامنه‌ای، اقدام به برگزاری یک ضدتظاهرات در تهران کرد.

پاسدار سلامی، سرکرده سپاه ولی‌فقیه درهم‌شکسته، در اظهارات وحشت‌آلود خود به بلوف‌های مضحک و سرخ کردن صورت رژیم با سیلی پرداخت و گفت: «باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم». او هم‌چنین گفت: «ملت عزیز ایران باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم... باور کنید جنگی که این روزها در خیابانهای ما آغاز شد یک سناریوی کامل جهانی بود... بنزین فقط بهانه بود او در جستجوی شکست دادن ملت ایران بود دیدید وقتی به صحنه آمد همه جا را آتش می‌زد... خاک کف پای همه شما را برای تبرک به‌ صورتم می‌کشم، پاهایتان را می‌بوسم».

در این ضدتظاهرات قطعنامه‌ای تحت عنوان لبیک به (خامنه‌ای) و حمایت از اقتدار و امنیت نظام خوانده شد که بیانگر ابعاد وحشت از قیام و بروز شقه و بحران در رأس نظام است: «...مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از جنایات نابخشودنی دشمنان به سرکردگی آمریکا و ایادی داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین و ورشکستگان سیاسی ذلت‌پیشه را اعلام و از دستگاه قضایی اشد مجازات مسببین را خواهانیم».

سخنگوی مجاهدین در جواب سرکرده سپاه دشمن گفت: «سرکردهٔ سپاه دشمن درست می‌گوید که بنزین فقط بهانه و اصل نظام نشانه بود. تهدیدات موشکی و اظهارات پوشکی پاسدار سلامی، دست و پا زدن‌های غریق در گرداب سرنگونی است. برای ذبح و به‌صورت کشیدن خاک کف پا هم عجله نکن، زمانش فرامی‌رسد و بند از بند رژیم خواهد گسست. آن‌وقت با همه همدستان و هم‌ریشان به خاک سیاه خواهید نشست»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6a88927-5ce7-4b8e-9505-ce42f1eb74e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات