728 x 90

برگزاری جلسه استماع در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا، شروع تحقیقات درباره مجوز امنیتی یکی از مأموران نفوذی رژیم آخوندی

کریستوفر مایر دستیار وزیر دفاع آمریکا
کریستوفر مایر دستیار وزیر دفاع آمریکا

برگزاری دو جلسه استماع در سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده

با حضور مقامات وزارت دفاع و وزارت‌خارجه آمریکا

پنتاگون اعلام کرد تحقیقات درباره مجوز امنیتی یکی از مأموران نفوذی رژیم آغاز شده است

 

به‌دنبال افشای شبکهٔ نفوذی‌های رژیم آخوندی در آمریکا، پنتاگون اعلام کرد که تحقیقاتی را دربارهٔ مجوز امنیتی یکی از این مأموران به‌نام آرین طباطبایی که هم‌اکنون در وزارت‌دفاع آمریکا است، آغاز کرده است.

در جلسهٔ استماع کمیتهٔ روابط خارجی کنگره با حضور شماری از مقام‌های وزارت‌خارجه، برایان مست نمایندهٔ کنگره خطاب به‌ کریستوفر مایر دستیار وزیر دفاع آمریکا، گفت: «در حال حاضر اتهاماتی وجود دارد که رئیس دفتر شما که هم‌چنین دستیار سابق رابرت مالی یکی از معماران توافق (با رژیم) ایران بوده است، کسی که هم‌اکنون مجوز امنیتی‌اش به‌دلیل سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده لغو شده است، بخشی از یک گروه به‌نام طرح کارشناسان (رژیم) ایران بوده؛ (این گروه) به‌وزارت‌خارجهٔ (رژیم) ایران گزارش می‌داد و مأموریت تأثیرگذاری بر سیاست‌گذاران آمریکا را داشت تا با آنچه حکومت ایران می‌خواست موافقت کنند. آیا رئیس دفتر شما به‌گروهی به‌نام «طرح کارشناسان ایران»، سایر همکاران گزارش‌شدهٔ آن یا هر گروهی که به‌وزارت‌خارجهٔ (رژیم) ایران گزارش می‌دهند، ارتباطاتی داشته است؟

مایر دستیار وزیر دفاع آمریکا در پاسخ از جمله، گفت: «ما فعالانه در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا تمام قوانین و سیاست‌ها در اعطای اطلاعات محرمانه ویژه به‌رئیس ستاد من به‌درستی رعایت شده است یا خیر».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90ad9506-8246-4ed3-b099-daf80104d3f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات