728 x 90

برق برای حزب‌الشیطان، خاموشی برای ایران

قطعی برق
قطعی برق

بحران انرژی در ایران هم‌چنان ادامه دارد، مصرف انرژی به‌صورت طبیعی سالانه بین ۵ تا ۷درصد افزایش دارد. برای تأمین این افزایش مصرف نه تنها برنامه‌ریزی جهت افزایش تولید نمی‌شود بلکه با صدور نفت و گاز و برق به کشورهای دیگر، به این بحران دامن می‌زنند. رویکردی که بیش‌از‌پیش نشان می‌دهد اولویت‌های رژیم، نه حل مشکلات مردم ایران بلکه پیشبرد سیاست‌های جنایتکارانه‌اش در منطقه است.

 

خبرگزاری حکومتی دانشجو روز ۴فروردین ۱۴۰۱ نوشت رژیم آماده حل مشکل برق لبنان است. یک روز بعد همین خبر از قول امیر عبداللهیان در خبرگزاری رسمی ایرنا منتشر شد. این یعنی؛

رژیم نه تنها پول‌پاشی‌هایش در لبنان و عراق و یمن و سوریه را پنهان نمی‌کند، بلکه عمد دارد این پول‌پاشی‌های خائنانه برای مزدورانش در آن کشورها را توی بوق هم بکند. آنهم در شرایطی که در سرتاسر سال۱۴۰۰ ایرانیان با کمبود برق روبه‌رو بودند و تولید برق نیروگاههای آبی کشور نسبت به سال۹۸، بیست و هشت درصد و در پایان سال۱۴۰۰ چهل و چهاردرصد نسبت به همان سال۹۸ سقوط کرد.

تا جایی‌که رژیم برای حل بحران برق؛

اولا بهای آن را به شکلی نجومی گران کرد. ثانیا واردات برق از دیگر کشورها را دو برابر نمود و در آخرین ماه‌ها ۱۰درصد دیگر به میزان برق وارداتی اضافه کرد. این در حالی است که رژیم برای حل این بحران، باید ظرفیت نیروگاههای برقی خود و تولید گاز مصرفی مورد نیاز این نیروگاهها را دست‌کم ۲۵درصد افزایش دهد. پروژه‌ای که دست‌کم ۱۰۰میلیارد دلار هزینه و ۵سال زمان نیاز دارد تا بتواند از بروز فاجعه انرژی در ایران جلوگیری کند. اما آخوندها به جای حل این مسایل به‌دنبال حل مشکل برق مزدوران حزب‌الهی خود در لبنان هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ed0693e-eee5-41ec-ab3e-d7916bbe9ca8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات