728 x 90

بررسی دخالتهای رژیم ایران در منطقه و بحران هسته‌ای آن در کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب

کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب
کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب

بنا به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس) جلسه کمیته وزارتی عربی پیگیری تحولات بحران با ایران و روشهای جلوگیری از دخالتهای این کشور در امور داخلی کشورهای عربی امروز ۱۸شهریور در حاشیه دوره 156 شورای اتحادیه عرب در سطح وزارتی در قاهره به ریاست  فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان برگزار شد.
در این دیدار تقویت هماهنگیها برای جلوگیری از دخالتهای مخرب رژیم ایران در منطقه و پایان دادن به حمایت مالی این رژیم از گروهک حوثی و دیگر گروهکهای تروریستی در سطح خاورمیانه بررسی گردید.
همچنین جدیدترین تحولات مربوط به برنامه هسته ای ایران و اهمیت فعال سازی سازوکارهای لازم برای بازرسی تاسیسات هسته‌ای این کشور و جلوگیری از نقض قوانین بین المللی توسط رژیم ایران مورد بحث قرار گرفت.
لازم به ذکر است این جلسه با مشارکت احمد ابوالغیط، دبیر کل اتحادیه عرب، سامح شکری، وزیر خارجه جمهوری مصر، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین و  شاهین المرر، وزیر دولت در امارات متحده عربی برگزار شد. (خبرگزاری واس ۱۸شهریور ۱۴۰۰)
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/565a83e4-dcec-4e5f-a4bb-564250577fae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات