728 x 90

برایت بارت: سناتورها خواستار پاسخ درباره «باج ۶میلیارد دلاری» و «دور زدن کنگره» شدند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

برایت بارت روز ۳۰مرداد در مطلبی درباره باج ۶میلیارد دلاری آمریکا به رژیم آخوندی برای آزادی گروگانهای آمریکایی نوشت: سناتورها خواستار پاسخ درباره پرداخت «خطرناک» باج ۶میلیارد دلاری به رژیم ایران و «دور زدن کنگره» شدند.
سناتورهای جمهوری خواه پس از توافق دولت بایدن با رژیم ایران برای انتقال پنج ایرانی آمریکایی از زندان به حبس خانگی در ازای میلیاردها دارایی مسدود شده، خواستار «پاسخ» هستند.
توافق دولت بایدن با تهران برای لغو ۶میلیارد دلار از داراییهای رژیم ایران و آزادی تعداد انگشت‌شماری از اتباع ایران به‌خاطر نقض تحریم‌های آمریکا در ازای آزادی ۵ آمریکایی زندانی شده به اتهامات بسیار مشکوک جاسوسی هفته گذشته آشکار شد.
بیانیه مطبوعاتی کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده نشان می‌دهد که نامه‌یی به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه و جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ارسال شده است که در آن «نگرانی قابل توجه» درباره «پرداخت باج» ابراز شده است، در حالی که هشدار داده شده است که این اقدام تنها باعث تشویق آدم‌ربایی‌های بیشتر می‌شود... .

در ماه اکتبر، نماینده شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) مدعی شد که ایران در حال حاضر شاهد یک انقلاب "در حال شکل گیری" است و تأکید کرد که به‌رغم جنایات و "وحشیگری" انجام شده توسط "نیروهای سرکوبگر" رژیم از جمله کشتار و شکنجه معترضان در جریان اعتراضات فعلی علیه رژیم آخوندی توسط شهروندان خشمگین جمهوری اسلامی دیگر قادر به مهار قیام کنونی نیست. …

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a5dfa71-36bf-44a2-a443-733c731427df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات