728 x 90

برایان هوک خطاب به بایدن: مرگ توافق هسته‌ای را اعلام کن!

بریان هوک نماینده سابق آمریکا در امور ایران
بریان هوک نماینده سابق آمریکا در امور ایران

برایان هوک نماینده سابق آمریکا در امور ایران طی مصاحبه‌یی با ایندیپندت عربی سه‌شنبه۱۰ خرداد، ضمن حمایت از استراتژی فشار حداکثری علیه رژیم ایران، به رئیس‌جمهور کنونی آمریکا توصیه کرد که مرگ توافق هسته‌یی را اعلام و از طرح جایگزین برای مقابله با ایران استفاده کند.

برایان هوک در قسمتی از مصاحبه‌اش در پاسخ به تردید مقامات بایدن در قبال سیاست تند ترامپ در قبال تهران، ادعا کرد: «استراتژی فشار حداکثری بسیار موفقیت‌آمیز بوده است، زیرا خود رئیس‌جمهور پیشین روحانی اعتراف کرد که تحریم‌های ما ۲۰۰ میلیارد دلار برای نظام [ایران] هزینه داشته است و می‌توانید تصور کنید که چگونه رژیم ایران می‌توانست این ۲۰۰ میلیارد دلار را هزینه کند. [می‌توانست] آن را برای گروه‌های نیابتی خود در منطقه و شلیک موشکهای حوثی‌ها برای هدف قرار دادن عربستان سعودی و امارات، تجاوزات منطقه‌ای و ترور خرج کند. بنابراین، مقابله با تهدید ایران مستلزم ردیابی منابع مالی آن است و این به‌معنای تحمیل سیاست ممنوعیت صادرات نفت است تا زمانی که ایران فعالیت‌های هسته‌یی خود را متوقف کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5d06411-6f5a-4258-b5cd-dfa53b1b2dd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات