728 x 90

بخشهایی از دروغهای رله شده رژیم علیه مجاهدین و شورای ملی مقاومت توسط مزدوران نفوذی افشا شده در آمریکا

رابرت مالی و نفوذیهای پیرامون او
رابرت مالی و نفوذیهای پیرامون او

بخشهایی از دروغهای رله شده رژیم علیه مجاهدین و شورای ملی مقاومت توسط مزدوران نفوذی افشا شده در آمریکا

 

سایت مؤسسهٔ رند – استماع (آرین طباطبایی) ارائه‌شده در زیرکمیتهٔ خاورمیانه، شمال آفریقا و تروریسم بین‌المللی کمیتهٔ امور خارجی کنگره در ۲۸ژانویه۲۰۲۰.

 

استماع

افزایش تنش با ایران: پیامدها و برای منافع ایالات‌متحده و ثبات منطقه‌یی.

آرین طباطبایی

این شهادت در زیرکمیتهٔ خاورمیانه، شمال آفریقا و تروریسم بین‌المللی کمیتهٔ امور خارجی کنگره در ۲۸ژانویه۲۰۲۰ ارائه شد.

اگر چه مشروعیت جمهوری اسلامی به‌وضوح آسیب دیده و نارضایتی مردمی هم‌چنان رو به‌رشد است، اما سیاست ایالات‌متحده در قبال ایران باید بر اساس واقعیت باشد. واضح است که ایالات‌متحده باید به‌دنبال آمادگی برای همهٔ سناریوها باشد، از جمله فروپاشی بالقوهٔ رژیم - که می‌تواند یک دولت دموکراتیک دوست را روی کار بیاورد (البته این هم‌چنان یک سناریوی با احتمال کم برای آینده قابل پیش‌بینی است) یا منجر به‌یک رژیم استبدادی دیگر، مانند چیزی بشود که توسط مجاهدین خلق یک مدعی بعید برای قدرت با تاریخچه‌یی نگران‌کننده.

پاورقی۲۱: (مقالهٔ) الیزابت روبین، «فرقهٔ رجوی»، نیویورک‌تایمز، ۱۳ژوئیه۲۰۲۳؛ (گزارش) هیومن‌رایتس واچ، خروج ممنوع - نقض حقوق‌بشر در کمپ‌های سازمان مجاهدین خلق، نیویورک، ۱۸می۲۰۰۵

 

فارین‌پالیسی ۳۰ آوریل ۲۰۱۸:

«با داشتن یک حامی در کاخ سفید، مجاهدین خلق سرانجام ممکن است صدایی در سیاست ایالات‌متحده داشته باشند... .

آرین طباطبایی یک استادیار دانشگاه جورج تاون می‌گوید: «مجاهدین خلق اکنون یک کانال مستقیم به‌بالاترین سطوح تصمیم‌گیری در ایالات‌متحده دارند. چیزی که قبلاً نداشته‌اند»...

طباطبایی می‌گوید: «این گروهی است که در دردناک‌ترین رویداد تاریخ معاصر ایران در کنار دشمن قرار گرفت».

https://foreignpolicy.com/2018/04/30/bolton-iran-mek-terrorism-trump/#cookie_message_anchor

 

بخشی از مقالهٔ آرین طباطبایی در سایت بولتن دانشمندان اتمی ۲۹مارس۲۰۱۸:

«تهدید بولتون برای توافق اتمی ایران»

... شاید نگران‌کننده‌ترین موضوع، رابطهٔ بولتون با مجاهدین خلق باشد، یک گروه اپوزیسیون ایرانی که او آن‌را جایگزینی مناسبی برای جمهوری اسلامی، مدافع دموکراسی و حقوق‌بشر می‌داند. اما همان‌طور که من در جای دیگر نوشته‌ام سازمان مجاهدین نه‌جایگزین مناسبی برای حکومت کنونی ایران است و نه نیرویی برای دموکراسی و حقوق‌بشر. در عوض، این یک سازمان فرقه مانند است که از اعضای خود سوء‌استفاده کرده و پیشاپیش فهرستی از روزنامه‌نگاران (مرتبط با رژیم ایران) را منتشر کرده تا هوادارانش آنها را هدف قرار بدهند. این (سازمان) از حمایت کمی در داخل ایران برخوردار است و مسئول حملات تروریستی علیه ایرانیان و آمریکایی‌ها است. فراتر از این، هیچ تضمینی وجود ندارد که مجاهدین خلق سیاستی را در مورد برنامه اتمی کشور یا سایر فعالیت‌های شرورانه اتخاذ کند که متفاوت با (سیاست) رژیم حاکم باشد. البته مهم‌تر از آن، این ایده که تغییر رژیم، همان گزینهٔ سیاست خارجی که بولتون برای مقابله با (رژیم) ایران آن‌را ترجیح می‌دهد، موفقیت‌آمیز خواهد بود و نتیجه‌یی پایدار به‌همراه خواهد داشت، با میراث جنگهای افغانستان و عراق زیر سؤال رفته است».

https: //thebulletin. org/2018/03/the-bolton-threat-to-the-iran-nuclear-deal/#post-heading

 

نویه زوریخه سایتونگ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ تحت عنوان «متحدان مشکوک واشنگتن علیه ایران»

اظهارنظر مزدور نفوذی رژیم ایران عدنان طباطبایی را منعکس کرده است که از موضع نیابتی و نمایندگی وزارت اطلاعات آخوندها می‌گوید: مجاهدین خلق با توجه به مخالفت آن با خمینی در جنگ ایران و عراق «از سوی ایرانیان، بیش از القاعده و داعش منفور است». این گروه از اسم خوش‌آهنگ شورای ملی مقاومت استفاده می‌کند.

(عدنان) طباطبایی طبق دیکته وزارت اطلاعات می‌گوید: «مرگبار است که فکر کنیم چنین گروهی می‌تواند تأثیر مثبتی در روند سیاسی در ایران داشته باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e84224c-03be-4586-b6f4-689cb5ed139e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات