728 x 90

بحرین، امارات و یمن بر مقابله با رژیم ایران تأکید کردند

وزرای خارجه یمن، امارات و بحرین
وزرای خارجه یمن، امارات و بحرین

وزیر خارجه بحرین: رژیم ایران مسئول حمله به آرامکو است

وزیر خارجه بحرین شب گذشته طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل ‌متحد رژیم ایران را مسئول حمله به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی دانست.

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه همچنین ضمن اعلام حمایت کشورش از تلاش‌های آمریکا برای رویارویی با رژیم ایران و شبه‌نظامیانش در منطقه گفت: «تروریسم رژیم ایران تهدیدی برای منطقه و اقتصاد جهانی است.

وی همچنین بر ضرورت بازدارندگی در برابر گروه تروریستی حزب‌الله و ممانعت از خطر آن بر منطقه تأکید کرد و افزود سپاه پاسداران به اقدامات تجاوزکارانه خود در منطقه ادامه داده و گروه‌های شبه‌نظامی رژیم ایران در عراق ثبات این کشور را تهدید می‌کنند.

 

امارات و یمن در مجمع عمومی بر مقابله با رژیم تأکید کردند

نمایندگان امارات و یمن طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل ‌متحد بر مقابله با تجاوزگریهای رژیم در منطقه تأکید کردند. وزیر خارجه امارات گفت: توافق اتمی با رژیم ایران باید منافع کشورهای عرب پیرامون خلیج‌فارس را هم تأمین کند و مسائل مربوط به موشکهای بالستیک و حمایت‌های این رژیم از گروه‌های شبه‌نظامی را شامل شود.

محمد عبدالله الحضرمی، وزیر خارجه یمن نیز در مجمع عمومی گفت:رژیم ایران حامی اصلی تروریسم در سراسر جهان است. وی افزود: باید به « کودتای شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران، علیه یمن، پایان داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30e733ab-071f-4e98-87ab-485c289d0da2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات