728 x 90

بحران مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مجلس ارتجاع

حمله شیمیایی به مدارس
حمله شیمیایی به مدارس

امروز (دوشنبه ۲۸فروردین) بحران مسموم‌سازی عمدی دانش‌آموزان توسط عوامل خامنه‌ای در مجلس ارتجاع فوران کرد. بهزاد رحیمی عضو مجلس ارتجاع طی سخنانی در این زمینه گفت: «آقای وحیدی وزیر کشور مسمومیت سریالی دانش‌آموزان متأسفانه چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است».

این عضو مجلس ارتجاع با حمله علیه دولت آخوند رئیسی افزود: «اما آنچه مسلم است وضعیت فعلی اقتصادی معیشت جامعه حاصل ضعف دولت و تیم اقتصادیش و سکوت مجلس است و باید با شهامت و صداقت گفت در خلق این شرایط هم دولت و هم مجلس مقصر هستند».

 

تورم ونزوئلایی

این عضو مجلس ارتجاع در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت فاجعه‌بار اقتصادی و تورم و گرانی اشاره کرد و گفت: «جناب آقای رئیسی ... ایران قوی مگر با سفره خالی ممکن است روایتی از حضرت علی نقل شده است که می‌فرمایید از دری که فقر وارد می‌شود ایمان خارج می‌گردد شأن و منزلت خانواده ایرانی حفظ نمی‌شود مگر توجه اساسی به معیشت آنان صورت گیرد متأسفانه روزانه شاهد سقوط بی‌سابقه ارزش پول ملی تورم وحشتناک که نظیر آنرا قبلاً فقط در ونزوئلا شنیده بودیم رشد بیکاری کمبود دارو کمبود کالاهای اساسی فرآوردهای دامی و کشاورزی گرانی افسار گسیخته قیمت خودرو اجاره مسکن غیرقابل کتمان است نتیجه عدم توجه به معیشت خانواده‌های ایرانی منتج به شرمساری برای تأمین حداقل سفره‌های خانوار، رواج زباله‌گردی افزایش کودکان کار و تکدی‌گری تجمعات روزانه معلمان کارمندان کارگران و بازنشستگان در مقابل مجلس و سایر نهادها شده است».

 

مصطفی رضا حسینی عضو مجلس ارتجاع ۲۸فروردین ۱۴۰۲:

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده شهر بابک کرمان.ما با هیچ دولتی عهد[منظور عقد] اخوت نبسته‌ایم اگر خوب کار کنند آنان را حمایت و اگر غیراین باشد طبق قانون عمل می‌کنیم و امروز دولت آقای رئیسی را از ضعیف‌ترین و نا کارآمدترین دولتها می‌دانیم و به همین لحاظ اعلام می‌کنم که آقای رئیسی در اداره کشور خیلی ضعیف است.

آقای رئیس‌جمهور باید بیایید در مجلس و با ما نمایندگان و مردم صحبت کنید و جواب دهید شما همواره مشکلات کشور را بگردن دولتهای قبل انداختید همان دولتهایی که چهل و سه سال انقلاب را حفظ و به دست شما سپرده‌اند اما شما در این دو سال چه کرده اید؟ شما حتی تمیز ندادید دولتها را از دولت مقام معظم رهبری گرفته تا دولت شهید رجایی را زیر سؤال برده‌اید.

آقای رئیسی گویا قطار پیشرفت اقتصادی دولت شما قبل از آن که مردم را زیر چرخ‌های بی‌برنامگی له کند نیاز به ریز علی فداکار دارد چون حرکت شتابان تورم و گرانی لحظه به لحظه و بی‌ارزشی پول ملی را می‌بینیم.

آقای رئیسی شما مجلس را ندید از روز اول مجلس را کنار گذاشتی و از پاستور، بهارستان را به توپ بی‌مهری بستید.

آیا فرهنگیان و بازنشستگان با این سن و سال حقشان است که هر روز در جایی تجمع کنند برای احقاق حقوقشان؟

آیا رفته‌اید یک مغازه خرید کنید تا بدانید مردم چه می‌کشند؟

ایجاد ناامنی در سال گذشته را چه جوابی دارید بدهید؟ بحث مسمومیتهای مدارس را چه کردید؟ چند نفر را دستگیر کردید؟ وابسته به کی بودند؟ کجا معرفیشان کردید؟ چرا به مردم نمی‌گید اینها را؟

آقای رئیسی در بحث حجاب چی‌کار کردید؟ امروز بعد با زور می‌خواهیم دوباره حل اش کنیم تاریخ را نگاه کنید آیا تاریخ با زور توانست حجاب از سر زنان این کشور بردارد؟

آقای رئیسی شما از نصایح و رهنمودهای حضرت آقا کمی فاصله گرفته‌اید، شما دانش و توانایی‌تان برای اداره امور کشور کم است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/066e31eb-4120-4e20-95a6-253adf620da3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات