728 x 90

بحران درونی رژیم بر بستر تشدید

با نزدیک‌ شدن انتخابات نمایشی، بحران درونی نظام آخوندی هر روز اوج می‌گیرد.

علی جنتی، وزیر سابق ارشاد روحانی، گفت: داوران طرفدار تیم رقیبند و نتیجه از حالا مشخص است.

آخوند روحانی ۲۵دی گفت: «۱۷نفر از چند جناح؟ از یک جناح؟ این‌که انتخابات نمی‌شود که!... هیچ نهادی مقدس نیست... می‌شود انتخابات برگزار کرد، مثل بعضی از کشورها با حضور ۱۵درصد مردم... ما هیچ‌وقت نخواستیم که انتخابات ما با رأی کم باشد».

آخوند روحانی می‌خواهد به‌خامنه‌ای بگوید: اهرم وزارت کشور دست من است و اگر نفرات ما را حذف کنی، ما هم در آمارسازی معمول در «اتاق تجمیع آراء» همکاری نخواهیم کرد.

آخوند جنتی بلافاصله به‌ روحانی گوشزد کرد که «نباید سخنانی بگوید که افکار عمومی را نگران کند یا مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد».

و کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان هم تلاش کرد با افشای فساد مالی، روحانی و باندش را عقب بنشاند: «مثلا یکی از اینها بحث پولشویی و فساد مالی در مؤسسات مربوطه رو داشته و حتی برخی اوقات مراجع قضایی برای ما نوشتن، پرونده اینا مفتوحه، چون نماینده هستن ما الآن نمی‌تونیم برخورد بکنیم».

کواکبیان، از باند روحانی هم در جواب به‌ او گفت: «چرا شورای نگهبان که ۹۰نماینده مشغول به‌کار را عمدتاً به‌خاطر مسائل مالی رد صلاحیت کرده، در مورد محمدباقر قالیباف، شهردار پیشین تهران با آن همه پرونده مالی، کاری نکرده»؟

واعظی هم به‌ شواری نگهبان حمله کرد و گفت: «سخنگوی شورای نگهبان هر کسی هر چه بگوید جواب او را می‌گوید؛ نمی‌شود که همه ناحق باشند و فقط سخنگوی شورای نگهبان حق باشد».

واقعیت این است که مهمترین مانع خامنه‌ای ترس از قیام است که بر اثر شکاف در رأس حاکمیت فوران می‌کند. در هر حال پیروز این کارزار، مردم ایران و مقاومت ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6f900f8-7262-455c-8a54-09b0b5260260"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات