728 x 90

بحران بی‌آبی در ۷کیلومتری قلب گلستان

بحران بی‌آبی در گلستان
بحران بی‌آبی در گلستان

بعد از ۴۳سال حاکمیت آخوندها بر کشور، خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: «کمتر کسی تصور می‌کند که در فاصله کمتر از هفت کیلومتر از مرکز استان گلستان مردمانی باشند که از آب لوله‌کشی سالم بهره‌مند نباشند».

ایستا در ادامه در زمینه وضعیت اسفبار کم‌آبی در استان گلستان با هشدار نسبت به «لبریز شدن صبر مردم» افزود: «بر اساس شاخصها در صورتی که بیش از ۴۰درصد از منابع آب زیرزمینی مورد استفاده قرار گیرد آن جامعه دچار چالش خواهد شد و متأسفانه در گلستان بیش از ۹۰درصد منابع آب زیرزمینی برداشت و در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود و شاید برای همین است که امروز چالش بی‌آبی یقه استان سرسبز گلستان را گرفت و مردم را با مشکل مواجه کرده است».

خبرگزاری حکومتی ایسنا در ادامه نوشت:

فصل زمستان به انتها نزدیک شده و قطعاً مردم دیگر تاب ندارند که در سراب تصمیمات مسئولان باقی بمانند، مردم گرگان در تابستان امسال ۹ تا ۱۱ ساعت از بی‌آبی رنج بردند و بر اساس گزارشهای مردمی برخی از محلات تنها یک ساعت از شبانه روز به آب آشامیدنی دسترسی داشتند که این مسأله موجب شد تا مردم اعتراض و گلایه خود را به استانداری گلستان ببرند که مسئولان نیز وعده دادند در تابستان سال آینده مشکلات را کمتر می‌کنند این در حالی است که اقدامات انجام شده مسئولان تاکنون نشان می‌دهد تابستان امسال هم دریغ از پارسال!

به‌طور قطع با حرف درمانی مشکلات حل نخواهد شد و گلستانیها به‌ویژه مردم گرگان خواهان اقدام عاجل برای رفع مشکل کم‌آبی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/390a71f1-1e8c-4d43-be77-a6b674fe7309"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات