728 x 90

بحران ارزی، بحران کرونا، جنگ گرگها و نعل وارونه روحانی

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی امروز ۱۸تیر در جلسه هیأت دولت به بحران ارزی رژیم اشاره کرد و گفت: «به‌دلیل این‌که متأسفانه برخی از صادر کننده‌ها این پا و آن پا می‌کنند ارزشان را نمی‌آورند به فکر این‌که ارز باید برود بالاتر و خود اینها هم ترویج می‌کنند در فضای مجازی و خودشان هم در فضای روانی جامعه می‌دمند که ارز گران بشود تا گرانتر بفروشند این خیانت هست ... کل قوای سه‌گانه یک نظر واحد دارند هر که کالایی صادر می‌کند ارز آن را باید به ملت و کشورش برگرداند. مخصوصاً در این شرایطی که آمریکایی‌ها می‌خواهند علیه ما توطئه کنند و ما همه موظف هستیم در برابر توطئه آمریکا ایستادگی کنیم».

آخوند روحانی سپس در یک واکنش تأخیری و زبونانه نسبت به حملات مجلس رژیم به ظریف گفت:

«از مقام معظم رهبری به‌خاطر هدایت هایشان و حمایت هایشان در سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی که همیشه در این زمینه کمک کرده و مخصوصاً از وزارت امور خارجه تشکر بکنم ... .

قدرت سیاسی یک سمبل دارد سمبل قدرت سیاسی ما وزارت‌خارجه هست و سمبل وزارت‌خارجه شخص وزیر خارجه است امام رضوان الله در دوران رهبری ایشان همیشه به این مسأله اهمیت خاصی قائل بودند که وزیر خارجه مورد احترام باشد مقام معظم رهبری هم میشه ما هر کجا بودیم شاهد همین بودیم که همیشه حمایت کردند از دولت و حمایت کردند از وزیر خارجه خب در مدت این ۷سال کارهای بسیار عظیم و بزرگی انجام گرفته ... . در تاریخ نظیر این را پیدا نمی‌کنید که شش تا قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران در فصل ۷ تصویب بشود ... ... .

اف. ای. تی. اف بعد از این‌که سال‌ها در دولت دهم حاضر نشدند ایران را بپذیرند دولت یازدهم کاری کرد که ما از تحریم اف. ای. تی. اف و لیست سیاه اف. ای. تی. اف خارج ... ... خب حالا الآن باز با یک مشکلی روبه‌رو هستیم».

رئیس‌جمهور آخوندها وحشتش از تنفر مردم از رژیم و شقه درونی نظام را به این شکل بیان کرد: «من یک نکته اساسی‌تر اینجا می‌خواهم بگویم دشمنان ما و در رأس آن آمریکا و صهیونیزم هدف اصلی آنها از فشارها و تفرقه‌افکنی‌ها اول جدایی بین ملت و نظام است می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند مایوس کنند از نظام و هدف دوم آنها ایجاد اختلاف بین قوای سه‌گانه! و مسئولان کشور هست ما نباید اجازه بدهیم ما به آمریکا نباید اجازه بدهیم ما به اسراییل نباید اجازه بدهیم دولت به سهم خودش همیشه خواهان روابط صمیمی و برادرانه در چارچوب قانون اساسی با قوه مقننه و قوه قضاییه هست ... انشاءالله تصمیم دو قوه دیگر همین باشد! ...

و الآن نه شرایط تنش هست و شرایط بگومگو ست الآن دورانش دوران کشوری که در شرایط تحریم است در شرایط فشار هست این همه دشمن دارد در شرایط کرونا است ما باز هم من تأکید می‌کنم دست صمیمانه و برادرانه به سمت مجلس شورای اسلامی به سمت قوه قضاییه نیروهای مسلح همه در کنار هم تحت هدایتهای مقام معظم رهبری ما می‌خواهیم با هم کار کنیم ... نگذاریم توطئه‌های دشمن موفق شود و انشاالله نخواهیم گذاشت و این راه را انشاءالله ادامه خواهیم داد».

آخوند روحانی سپس به موج جدید کرونا اعتراف کرد و افزود: «ببینید یک‌ دور ما در ماه اسفند و فروردین در موج اول کرونا بودیم و توانستیم با هماهنگی و همکاری همه دست به دست هم دادیم مردم نیروهای مسلح وزارت بهداشت هم آمدیم در میدان و از آن موج اول عبور کردیم! یعنی وقتی رسیدیم به اردیبهشت یک آرامشی یک تنفس راحتی در کشور ما بود تا اوایل خرداد در ماه خرداد دو مرتبه مخصوصاً نیمه دوم خرداد با یک موج جدیدی در استانهای دیگر نه در آن استانهایی که موج اول را داشتیم در آن استانهایی که آن دور موجی نبود آنها هم دچار موج شدند و ما امروز در این موج هستیم ... انشاءالله ما بتوانیم تا پایان تیر ماه با اجرای برنامه‌هایی که داریم وارد یک مرداد آرام‌تری باشیم ماه مرداد برای ماه آرامتری باشد و ماه شهریور که حالا انشاالله امیدواریم در فصل پاییز گرفتاری آنفولانزا و اینها به آن صورت نباشد».

رئیس‌جمهور ارتجاع به بحران مسکن، دروغ‌درمانی و وعده‌های پوشالی در این رابطه هم اعتراف کرد و گفت: «نسبت به مسکن من به‌عنوان رئیس‌جمهور اعتراف می‌کنم که یک عقب‌ماندگی را ما در دولت یازدهم داشتیم به‌دلیل این‌که برخی از طرح‌های مسکن ما متأسفانه اجرایی و عملیاتی نشد ... .

انشاءالله مردم در طول امسال و ماههای اولیه سال آینده تا پایان دولت شاهد یک تحول بسیار خوب و مثبت در زمینه مسکن خواهند بود». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۸تیر ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/572fbdde-45a8-4e4c-808a-8b6c1cafc90a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات