728 x 90

بازگشت مسمومیت‌های سریالی به مدارس با پایان تعطیلات؛ مراجعه ۷۸ دانش‌آموز به مراکز درمانی نقده

بازگشت مسمومیت‌های سریالی به مدارس با پایان تعطیلات
بازگشت مسمومیت‌های سریالی به مدارس با پایان تعطیلات

در چهاردهمین روز از فروردین‌ماه روزنامه حکومتی شرق در گزارش نوشت: «منبعی در وزارت آموزش و پرورش مسمومیت ۵ دانش‌آموز دختر مدرسه «۲۲ بهمن» محمدیار شهرستان نقده را تأیید کرد».

محمد امین ولی‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در گفتگو با «رکنا» ضمن تأیید مسمومیت دانش‌آموزان اعلام کرد: «در اولین روز بازگشایی مدارس در سال جدید، ۷۸ دانش‌آموز به مرکز درمانی مراجعه کردند که ۷۷ دانش‌آموز مرخص شدند و یک مورد بستری شده است که علت آن، سرفه؛ تنگی نفس و علایم اضطرابی است».

مختار نعمتی رییس آموزش و پرورش رژیم در نقده هم از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر در دبیرستان محمدیار نقده خبر داد و اظهار داشت: طی روز ۱۴ فروردین تعدادی از دانش آموزان دختر طی امروز بر اثر بوی نامطبوعی که در مدرسه ایجاد شده است دچار مسمومیت شده‌اند. به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8734056b-19fb-4b3e-be7f-4932be0f84ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات