728 x 90

بازداشت فعالان اتحادیه کارگری در آستانه روز کارگر

تجمع کارگران - عکس از آرشیو
تجمع کارگران - عکس از آرشیو

رژیم ضدکارگری آخوندی روز گذشته ۶اردیبهشت و در آستانه روز جهانی کارگر ۱۲تن از اعضای اتحادیه‌های کارگری را بازداشت کردند.

گزارشهای منتشر شده حاکی است آنها برای برنامه‌ریزی روز جهانی کارگر در پارک جهان نما در اتوبان تهران-کرج جمع شده بودند که مورد تهاجم مأموران قرار گرفتند.

 

 

در آستانه روز جهانی کارگر(اول ماه مه برابر با ۱۱اردیبهشت)، کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران، کارگران و زحمتکشان میهنمان را به اعتراض و مطالبه حقوقشان از رژیم ضد کارگری فراخواند.

 

کمیسیون کار، بر ضرورت آزادی بلادرنگ همه کارگران و زحمتکشان زندانی و افزایش دستمزد ناچیز کارگران به‌ویژه پس از فاجعه سیل و گرانی تصاعدی قیمتها، تأکید کرد. کلیه معوقات و حقوقهای پرداخت نشده و چپاول شده کارگران محروم باید اعاده شود.

 

کمیسیون کار شورای ملی مقاومت افزود: اختلاسهای حکومتی و غارتگری مؤسسات مالی وابسته به سپاه پاسداران و فساد و تبهکاری فراگیر رژیم ولایت فقیه، عامل اصلی گسترش فجایع سیل، ویرانی اقتصاد و زیرساختهای کشور، گسترش بیکاری و وخامت وضعیت معیشتی طبقات زحمتکش و محروم کشور است. کارگران و زحمتکشان ایران، ضمن افشای دجالبازیهای رنگباخته خامنه‌ای و روحانی، با اعتراضات متحد و پیگیرانه خود و همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کارگر، حقوق پایمال شده خود را از رژیم ضد کارگری آخوندها، مطالبه می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04349108-0394-4077-9ffe-c43b3ed27afc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات