728 x 90

باز هم التماس برای شرکت در خیمه‌شب‌بازی انتخابات

هم‌زمان با تشدید خشم و نفرت عمومی علیه نمایش انتخابات، موج تطمیع و گدایی و التماس خرمهره‌های رژیم برای شرکت در خیمه‌شب‌بازی انتخابات بالا می‌گیرد. تلاشی تکراری و مذبوحانه برای حفظ خیمهٔ پوسیده ولایت.

اسحاق جهانگیری ـ ۲۳بهمن ۹۸: «رهبر عزیز انقلاب در چند سال قبل و در سخنرانی هفته گذشته فرمودند اگر به ما هم اشکالاتی دارید در انتخابات شرکت بکنید».

پیام یک هموطن: «ما می‌گیم شما باید برید نه به انتخابات شما نه به رای».

خرچنگ نظام ناگزیر اعتراف کرد هدف از التماس فقط و فقط حفظ نظام است.

آخوند احمد خاتمی ۲۲بهمن ۹۸: «حفظ نظام از اوجب واجبات هست یعنی هر کی نماز می‌خواند باید بیاد پای صندوق های رأی هر کی روزه می‌گیره باید بیاد پای صندوق های رأی معنای اوجب واجبات این است».

پیام یک هموطن: «هموطن این اشتباه رو ما نباید انجام بدیم روز جمعه ۲اسفند در خانه می‌مانیم... رأی نخواهیم داد ما عاشق ایرانیم».

حتی آخوند شیاد که در همین ایام انتخابات را انتصابات و فرمایشی توصیف کرده بود، وقیحانه صندوق نمایش را منجی نظام دانست و در تلاش برای نجات ولایتی که در انزوای داخلی و خارجی دست و پا می‌زند گفت: «خواهش می‌کنم انفعال نباشد و منفعل نشویم. به‌خاطر این کار یا آن کار، به‌خاطر این اقدام یا آن اقدام، با صندوق رأی قهر نکنیم. انتخابات و صندوق رأی منجی ماست... با صندوق نباید قهر کنیم. با انتخابات نباید قهر کنیم. به هر صورت هست باید پای صندوق انتخابات برویم». (آخوند روحانی در راهپیمایی ۲۲بهمن)

این میزان التماس، هم‌زمان با بایکوت مردم در نمایش ۲۲بهمن نشانهٔ شرایط بحرانی نظام و قدرت روزافزون مقاومتی‌ است که خیز نهایی را برای جاروی جلادان برمی‌دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae66435e-dbb2-4dc0-9c3b-143404f06ea0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات