728 x 90

ایندیپندنت: گزارشهای جدید مبنی بر ارتباط دستیاران راب مالی با تهران

راب مالی نماینده رژیم آمریکا برای رژیم ایران
راب مالی نماینده رژیم آمریکا برای رژیم ایران

ایندیپندنت روز ۶مهر ۱۴۰۲ در گزارشی از پروژه نفوذ کارشناسان رژیم ایران در وزارت‌خارجه آمریکا نوشت: پس از گزارشهای جدید مبنی بر ارتباط دستیاران راب مالی با تهران، جمهوریخواهان علیه سفیر ویژه برکنار شده بایدن برای ایران بسیج شدند.
گزارشها حاکی از آن است که سه دستیار راب مالی بخشی از تلاش‌هایی بوده‌اند که ظاهراً توسط وزارت‌خارجه رژیم ایران حمایت می‌شده‌اند.
حوزه سیاست ایران و آمریکا این هفته پس از انتشار گزارشهایی در سمافور مبنی بر وجود پیوندهای پنهان میان مشاوران فرستاده ویژه آمریکا که اخیراً برکنار شده در ایران و وزارت‌خارجه ایران منتشر شد، به هرج و مرج تبدیل شد.
اکنون، گروهی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال به صدا درآمدن هشدار درباره این موضوع و استفاده از آن به‌عنوان مهمات بیشتر علیه تلاش‌های دولت بایدن در ارتباط با ایران هستند.
در مجموع، این تحول اخیر تنها نمونه دیگری از هرج و مرج است که اکنون روابط ایران و آمریکا را حتی در دوران دولت بایدن که وعده بازگشت به‌حالت عادی را داده بود، تعریف می‌کند.
ایندیپندت در ادامه افزود: علاوه بر حمایت کلی آنها از دیپلماسی بین غرب و رژیم ایران، این سه به‌عنوان منتقدان مجاهدین خلق شناخته می‌شوند. مجاهدین خلق از مخالفان رژیم ایران هستند که اکنون در آلبانی اقامت دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14258520-687e-4ea4-98c5-0fbe87ebb281"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات