728 x 90

ایلاف - رجوی: نوک کوه آتش تغییر و سرنگونی ‌در ایران نمایان شده است

ایلاف - گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
ایلاف - گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

اپوزیسیون ایران یک گردهمایی با حضور شخصیت‌های عربی و غربی حامی اپوزیسیون ایران برگزار کرد، هیأتهای شرکت‌ کننده در سخنرانی هایشان حمایت مطلق خود را از خواست مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم تهران اعلام کردند.

گردهمایی مجاهدین خلق دهها شخصیت آمریکایی، غربی و عربی که حمایت خودشان از مقاومت ایران را اعلام کردند جمع کرده بود، شخصیت‌های شرکت‌ کننده نسبت به این‌که مقاومت می‌تواند با توجه به جنبش‌های گسترده اعتراضی که ایران اخیراً شاهد آن بوده است و خوشبینی حاکم بر اپوزیسیون ایران به نزدیک بودن پایان رژیم آخوندی و ولایت فقیه، تغییر را ایجاد و رژیم ایران را سرنگون نماید ابراز کردند‌.

شهردار پاریس

بعد از شروع گردهمایی و یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت شهدای سازمان به دست رژیم ایران حدود ۵۰شهردار فرانسوی به روی سن رفتند و شهردار منطقه ۱پاریس از سوی آنها حمایت خود از مقاومت ایران برای پیروزی و سرنگونی رژیم ایران را اعلام کرد.

حمایت از رجوی

او گفت: ما ۱۴۰۰۰شهردار را نمایندگی می‌کنیم ما از مقاومت ایران و خانم رجوی برای دموکراسی و سرنگونی دیکتاتوری دینی که با تروریسم خاورمیانه و پایتخت‌های غربی را بی‌ثبات می‌کند، حمایت می‌کنیم
به نوبه خود هیأت اتحادیه اروپا التزام خود به حمایت از آزادی در ایران را اعلام کرد و همین‌طور هیأت عربی که شامل نمایندگان پارلمان از خاورمیانه و شمال آفریقا بود از مقاومت ایران حمایت کردند‌.

 

مواضع هیأت عربی

نجات الاسطل عضو پارلمان فلسطین از سوی فلسطین به این گردهمایی درود فرستاد و التزام مقاومت به حقوق‌بشر را ستود و نقش منفی ایران در عدم احقاق منافع فلسطین را محکوم کرد‌.
از سوی دیگر صالح القلاب از اردن رژیم ایران را رژیمی پست و فرو مایه که مردم خود را می‌کشد توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود که گردهمایی آینده در تهران و با حضور رئیس‌جمهور مریم رجوی برگزار شود.

مخالفین در تهران

کلیپهای ویدیویی از داخل ایران به نمایش گذاشته شد که زنان و مردانی را نشان می‌داد که از خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران پشتیبانی می‌کردند، تصاویر او را حمل می‌کردند و از شهر‌های مختلف ایران حمایت خود را از او اعلام می‌کردند فیلمبرداری از آنها به‌صورت مخفیانه گرفته شده بود‌، آنها تصاویر رجوی و شعار‌ها را در برابر صورتشان می‌گرفتند تا شناخته نشوند و حمایتشان از مقاومت ایران را اعلام کردند.

مریم رجوی

خانم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران به قیام در شهرهای مختف ایران درود فرستاد و گفت «من به‌عنوان نماینده مقاومتی به اینجا آمده‌ام که برای آزادی و بزرگی مردم ایران و آزادی آنها می‌جنگد‌».
رجوی افزود من در اینجا شعاری که در ایران می‌دهند را فریاد می‌زنم ایران آزاد می‌شود و خامنه‌ای بداند به‌زودی سرنگونه».
رجوی افزود «آتشفشان تغییر برای سرنگونی رژیم در ایران ظاهر می‌شود و مردم ابزار تغییر این رژیم را در اختیار دارند‌، امکان تغییر در داخل حکومت دینی برباد رفته است و در رژیم ایران دو جناح وجود ندارد‌، ادامه قیام شاخصی است از این‌که مردم ایران تظاهرات و اعتراضات تحت سرکوب را ممکن کرده‌اند‌».

قیام ایران

رجوی به شعار‌های مردم در اصفهان و به قیام عربها در اهواز‌، کرد‌ها در کردستان و اشاره کرد و حمایت خود را از همه آنها اعلام کرد.
وی گفت ایران مجدداً قیام می‌کند با همه ادیان و ملیت‌هایش ایران آزاد است با برچیدن فاشیسم دینی تا تسخیر بیت خامنه‌ای.
رجوی خاطرنشان کرد رژیم ایران اخیراً سیاست مماشات در آمریکا و توافق هسته‌یی را از دست داده است و توان این رژیم برای جنگ و ماجراجویی در منطقه کاهش یافته است‌.
رجوی گفت آنچه که آخوندها از آن وحشت داشتند به‌وقوع پیوسته است که همان ارتباط بین محرومان و بین مقاومت است‌.
وی افزود شورای ملی مقاومت ایران برای ایجاد پایه‌های جامعةی بر اساس دموکراسی‌، آزادی و مساوات آماده همکاری است و آمادگی خود برای کار با همه طرف‌های‌، جدایی دین از دولت‌، و خود مختاری برای اقلیتها را اعلام کرد و تأکید کرد که ایران آزاد و غیرهسته‌یی خواهد بود و در همکاری با جهان زندگی می‌کند.

موضع آمریکایی‌ها

به نوبه خود رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک که با هیأت آمریکایی در این گردهمایی شرکت کرده بود گفت «سرنگونی این رژیم نزدیک و امکانپذیر است».
وی افزود این اتفاق چند سال پیش زمانی‌که‌: حکومت کشور من به مقاومت پشت کرد نیافتاد و این شرم‌آور بود ولی الآن رئیس‌جمهور آمریکا از مقاومت و خروج از توافق هسته‌یی حمایت می‌کند»...

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e0aa0bc-6ec5-4df1-b3f6-6917b796f3ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات