728 x 90

ایران دوباره برمی‌خیزد و مریم رجوی تأکید کرد که همه چیز از پایان یافتن رژیم حکایت می‌کند

بروکسل - اجلاس قیام ایران نقش جوانان و زنان چشم‌انداز جمهوری دموکراتیک با حضور خانم مریم رجوی
بروکسل - اجلاس قیام ایران نقش جوانان و زنان چشم‌انداز جمهوری دموکراتیک با حضور خانم مریم رجوی

سایت السؤال الآن (لبنان) روز ۲۴شهریور در گزارشی از اولین سالگرد قیام در ایران و کنفرانس مقاومت ایران در بروکسل نوشت: در بروکسل کنفرانسی با عنوان ”قیام ایران، نقش جوانان و زنان و چشم‌انداز جمهوری دموکراتیک“ با حضور مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران و بسیاری از شخصیت‌های برجسته سیاسی و نمایندگان مجلس از کشورهای مختلف جهان و هزاران ایرانی مقیم اروپا برگزار شد.

رجوی در این کنفرانس سخنرانی کرد و به قیام ایران پرداخت و تأکید کرد که همه چیز از پایان یافتن رژیم حکایت می‌کند...

سایت السؤال الآن (لبنان) درباره اولین سالگرد قیام در ایران افزود: در آستانه سالگرد کشته شدن مهسا امینی به‌دست گشت ارشاد در ایران، معترضان در طی شب فعالیت‌ها و تظاهراتی را سازمان داده و شعارهای شبانه سر دادند و بر روی دیوارها شعار نوشته و اعلامیه‌هایی را در رابطه با استمرار قیام توزیع نموده و به این مناسبت به تجمعات و اعتصابات فراخوان دادند.

امروز مردم زاهدان پس از پانزدهمین نماز جمعه، راهپیماییهای اعتراضی برگزار کردند و علیه نظام شعار سر دادند. تظاهر کنندگان در تظاهراتهای اعتراضی خود بر علیه علی خامنه‌ای شعارهای: ”مرگ بر دیکتاتور“ و ”خامنه‌ای قاتله حکومتش باطله“... سر دادند. بر اساس گزارشها، شعارهای ضد نظام از جمله مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر سپاه پاسداران در مناطق ”چیتگر“ و ”باقری“ تهران شنیده شد.

در شهر سنندج در استان کردستان در غرب ایران، عصر دیروز تعدادی از شهروندان شعارهای اعتراضی از جمله مرگ بر خامنه‌ای سر دادند.

گزارشها و کلیپهای ویدیویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که در سالگرد جان باختن مهسا امینی... ، فضای شدید امنیتی در بسیاری از شهرهای ایران حاکم است و نیروهای ویژه و نیروهای امنیتی در بسیاری از خیابان‌ها و میادین شهرهای بزرگ به‌ویژه تهران و کرج مستقر شده‌اند...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8173bb3-4ff5-41ff-a004-6b73c6753dee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات