728 x 90

ایران: تلاش مذبوحانه آخوندها برای مقابله باقیام مردمی با اعدام کودکان و زنان

اعدام در ایران
اعدام در ایران

معامله با رژیم ایران باید به توقف اعدام و آزادی دستگیر ‌شدگان قیام مشروط شود

رژیم ضدبشری آخوندی با ادامه اعدامهای جنایتکارانه به‌ویژه اعدام نوجوانان و زنان و با شدت بخشیدن به جو رعب و وحشت مذبوحانه تلاش می‌کند با قیام مردم به جان آمده که ارکان حاکمیت آخوندها را به لرزه در آورده، مقابله کند.
در روز ۱۰بهمن علی کاظمی، یک جوان ۲۲ساله که در هنگام دستگیری ۱۵ساله بود، در زندان مرکزی بوشهر (جنوب ایران) بدار آویخته شد. قبل از این دژخیمان وعده داده بودند که حکم اعدام او را اجرا نخواهند کرد. سه هفته پیش از این امیر حسین جعفرپور که در هنگام ارتکاب جرم ۱۶ساله بود، در زندان گوهردشت اعدام شد.
در روز ۱۰بهمن همچنین یک زن زندانی جوان پس از چهارسال تحمل حبس، در زندان نو شهر (شمال ایران) اعدام شد.
 دو روز پیش از آن در ۸بهمن نیز دو زندانی در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند. در همین زندان حسن بکویی به‌خاطر محرومیت از رسیدگی درمانی و خودداری دژخیمان از بستری کردن وی در بیمارستان، در زندان زجرکش شد و جان خود را از دست داد.
مقاومت ایران عموم مردم به‌ویژه جوانان دلیر ایران را به اعتراض علیه این اعدامهای وحشیانه و پشتیبانی از خانواده‌های قربانیان فرامی‌خواند و از جامعه جهانی و عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد اعدامهای خودسرانه به‌ویژه اعدام نوجوانان را قویاً محکوم نمایند. آتش گشودن به روی تظاهر کنندگان، دستگیریهای جمعی، قتل زیر شکنجه و اعدامهای خودسرانه از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است. هر گونه مراوده با رژیم ضدبشری آخوندی باید به بهبود وضعیت حقوق‌بشر به‌ویژه توقف اعدامها و آزادی دستگیر ‌شدگان قیام مشروط شود. معامله با چنین رژیمی سوخت رساندن به ماشین اعدام و شکنجه و کشتار است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱بهمن ۱۳۹۶(۳۱ژانویه ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a05cc729-4dfa-48e6-a832-51fb01c34ad1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات