728 x 90

رژیم ایران اولین کشوری است که واکسن کرونا را به مردم خود می‌فروشد

واکسن کرونا
واکسن کرونا

بسیاری از استانهای ایران قرمز و حتی برخی مانند تهران سیاه است. تعداد زیادی از بیمارستانها جای خالی برای بیماران غیرکرونایی ندارند. کادر درمانی خسته و مردم بی‌دفاع و خشمگین‌اند‌. دولت آخوند روحانی، سردرگم و ناکارآمد در تهیه به موقع و کافی واکسن است.
در چنین شرایطی خبرگزاری حکومتی میزان روز دوشنبه ۳۰فروردین نوشت، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد حکومتی مقابله با کرونا گفته است، برخی عجله دارند و ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز داده افراد یا شرکتها با ارز نیمایی واکسن وارد کنند تا افرادی که نمی‌توانند طبق سند ملی واکسیناسیون، منتظر دریافت واکسن باشند، از واکسنهای وارد شده توسط این افراد استفاده کنند و پول آن را نیز پرداخت کنند.


به‌دنبال این خبر گفته شد ارز نیمایی در اختیار برخی شرکت‌های خصوصی گذاشته می‌شود تا واکسن وارد کنند، واکسن‌هایی که رایگان نخواهند بود.
روزنامه حکومتی بهار روز۳۰فروردین در گزارشی در همین زمینه به‌نقل از اطلاعیه سازمان هلال احمر رژیم نوشت، این جمعیت در روزهای آتی واکسن کرونا وارد می‌کنند، اما این واکسن‌ها رایگان نخواهد بود.
عباس عبدی به روزنامه دیگر حکومتی اعتماد گفت، واکسن کرونا به‌نحوی شبیه جیره‌بندی آب است که دولت باید بخرد و یکسان توزیع کند! در کشورهای مثل ما به‌محض قابل خرید شدن واکسن، دولت شانه خود را از بار مسئولیت تهیه و عرضه واکسن خالی می‌کند.
او در ادامه گفت، ماده کمیاب شده و البته حیاتی، مثل آب و هوا را که به جای جیره‌بندی، و عرضه یکسان و برحسب نیاز و اولویت، به بازار عرضه و تقاضا واگذار می‌کند و این یعنی جنگ تمام‌عیار قدرتمندان و ثروتمندان علیه ضعفا و فقرا، قدرت و ثروت برای جامعه بد نیست، ولی نه این اندازه که شکاف آن، حیات فقرا و ضعفا را تحت خطر قرار دهد که در این صورت ستیز داخلی ایجاد خواهد شد یا سرخوردگی شدید به‌وجود می‌آید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95964258-90bb-46a5-bea0-c0ed25a8ec67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات