728 x 90

اگر یک درصد از قطعنامه شورای حکام صادر شود، شرایط برای نظام به‌شدت خطرناک و سخت می‌شود

اجلاس شورای حکام
اجلاس شورای حکام

سایت حکومتی دیده‌بان ایران با انتشار مصاحبه‌یی به تاریخ سه‌شنبه ۱۷خرداد ترس و وحشت رژیم آخوندی از گسترش قیامها را به نمایش گذاشت.
دیده بان ایران؛ مصاحبه با علی بیگدلی که از وی به‌عنوان کارشناس و تحلیلگر مسائل بین‌المللی یاد می‌کند را منتشر کرد که در آن با اشاره به جلسه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و بررسی قطعنامه ارائه شده توسط آمریکا و سه کشور اروپایی علیه رژیم آخوندی؛ ترس و وحشت خود از گسترش قیامها را بیان کرده و می‌نویسد: «جمهوری اسلامی بسیار نگران جلسه فردا است زیرا تاریخ برای چندین بار برای جمهوری اسلامی در حال تکرار است. همزمان با شرایط نابه‌سامان اقتصادی و کاهش فاصله زمانی میان اعتراضات مردمی در کشور جلسه فردای شورای حکام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است».
بیگدلی در این مصاحبه در پاسخ به سؤالی پیرامون امکان خروج رژیم آخوندی از ان.پی.تی؛ وحشت خود از شرایط انفجاری جامعه را بیان کرده و می‌گوید «خارج شدن جمهوری اسلامی از ان.پی.تی بسیار خطرناک است. ما اگر از ان.پی.تی خارج شویم دیگر هیچ فرقی با کره شمالی نخواهیم داشت! با توجه به شرایط و تنگناهای اقتصادی در کشور، خارج شدن جمهوری اسلامی از ان.پی.تی، نظام را با شورش‌ها و خیزش‌های مردمی روبه‌رو خواهد کرد».
این کارشناس رژیم آخوندی در ادامه این مصاحبه ترس و وحشت رژیم از جلسه آژانس و امکان صدور قطعنامه را یکبار دیگر یادآوری کرده و اضافه می‌کند «اگر یک درصد این قطعنامه صادر شود، شرایط برای جمهوری اسلامی به‌شدت خطرناک و سخت می‌شود، به‌طوری‌که امکان دارد که علاوه بر تحریم‌های گذشته، تحریم‌های ثانویه هم به لیست تحریم‌ها افزوده شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd8562a6-1c38-4c23-a217-00fad3d2e3b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات