728 x 90

اکسپرس: قصاب مرتبط با ۳۰هزار اعدام آماده می‌شود تا رئیس‌جمهور جدید رژیم ایران بشود

قتل عام۶۷
قتل عام۶۷

روزنامه ساندی اکسپرس روز ۲خرداد در مطلبی درباره سیرک نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم آخوندی و ثبت نام رئیسی جلاد ۶۷ نوشت: کاندیدای مطلوب رژیم ایران برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه آینده، به‌عنوان طراح اصلی قتل‌عام ۳۰۰۰۰مخالف، شناخته شده است.

ابراهیم رئیسی، ۶۰ساله، در لیست تهیه شده توسط شورای نگهبان، به گالری رقبای یاغی به جای رئیس‌جمهور فعلی حسن روحانی، ۷۲ساله، پیوست.

شورای نگهبان یک هیأت انتخابی متشکل از ۶ آخوند منصوب علی خامنه‌ای ولی‌فقیه و ۶عضو منصوب توسط رئیس قوه قضاییه است.

رئیسی موسوم به قصاب سال۱۹۸۸" که در سال۲۰۱۷ به مصاف روحانی رفت و شکست خورد، کاندیدای مورد علاقه خامنه‌ای و محافظه‌کاران است.

 

رئیسی در سال۱۹۸۰، در سن ۲۰ سالگی، به‌عنوان دادستان دادگاه انقلاب کرج، در غرب تهران و تا سال۱۹۸۸ به‌عنوان معاون دادستان تهران منصوب شد که وی به‌عنوان یکی از ۴شخصی که خمینی برای اجرای قتل‌عام فعالان زندانی سازمان مجاهدین خلق ایران تعیین کرده بود شناخته شده است.

حدود ۳۰هزار مرد، زن و کودک در زندانهای سراسر ایران در مقابل دیوار صف کشیده شدند و در عرض چند ماه اعدام شدند.

در یک نوار صوتی ضبط شده که ۲۰روز پس از وقوع قتل‌عام بیرون داده شد، حسینعلی منتظری جانشین تعیین شده خمینی از رئیسی و به‌اصطلاح کمیته مرگ در مورد قتل زنان باردار و دختران ۱۵ساله سؤال می‌کرد و هشدار می‌داد که این اعدامها به‌عنوان بزرگترین جنایات جمهوری اسلامی در نظر گرفته خواهد شد.

رئیسی به‌عنوان فعالترین و بی‌رحمترین عضو کمیته ثبت شد و سال گذشته، هنگامی که در تلویزیون رژیم ظاهر شد، معلوم شد که مرور زمان تغییری در دیدگاه او نداده و گفت: "خوب، به این [مجاهدین خلق] نباید فرصتی داده شود...

رئیسی گفت اینها افرادی هستند که امام به آنها فرمود ما نباید هیچ رحمی می‌کردیم و امام [خمینی] آنها را به‌خوبی می‌شناخت. "

 

اکسپرس افزود: هم‌چنین علی لاریجانی سردار سرتیپ سابق سپاه و دخیل در قتل مخالفان معروف، چه در ایران و چه در خارج از کشور، در لیستهای تأیید شده قرار دارد.

لاریجانی هم‌چنین از شبکه پخش تلویزیونی برای پخش اعترافات اجباری مخالفان زندانی و ارعاب مردم استفاده کرد و بعداً، به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان ریاست‌جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی در سال۱۹۹۲، نقشی اساسی در سانسور رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی داشت.

هفته گذشته نامه‌یی کاملاً محرمانه فاش شده نشان داد که دادگستری ایران قصد دارد دسترسی رسانه‌های اجتماعی به مطالب انتخاباتی از جمله تماس برای تحریم انتخابات را محدود کند.

این نامه که به امضای جواد جاویدنیا، معاون رئیس دادگستری استان تهران است، از مدیران شرکت‌های بزرگ ارتباطات راه دور و تلفن همراه خواسته شده که "دستورات صادر شده برای فیلتر کردن فضای مجازی، از جمله اینستاگرام، گوگل پلی، شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) و ابزارهای دور زدن اینترنت را در اسرع وقت انجام دهند.

 

ساندی اکسپرس نوشت: در ایران فضای متفاوتی نسبت به ۴سال پیش وجود دارد. کاسه صبر مردم لبریز شده است. روزهایی که می‌شد بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان تفاوت قائل شد مدتهاست گذشته است.

 

این مساله در سخنان مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب اپوزیسیون شورای مقاومت ملی ایران، طنین داشت.

مریم رجوی گفت: «نامزدهای نمایش مسخره انتخابات ماه آینده در ۴دهه تروریسم، جنایات علیه بشریت، نسل کشی، جنایات جنگی و غارت دست داشته‌اند و تفاوت چشمگیری با هم در حمایت از سرکوب، تروریسم، جنگ‌افروزی و پیگیری برنامه تسلیحات اتمی ندارند.

هیچ تفاوتی بین ابراهیم رئیسی، عامل قتل‌عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۹۸۸ و علی لاریجانی، تروریست و معمار سانسور و سرکوب، یا سایر نامزدها وجود ندارد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4b7755c-0815-4c38-b2d9-879ebdcc53e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات