728 x 90

اولاف شولتس - حکومت ایران به مردم خودش شلیک می‌کند!

اولاف شولتز
اولاف شولتز

اولاف شولتس صدراعظم آلمان روز پنجشنبه ۲۴آذر ماه در حاشیه اجلاس اتحادیه اروپا از اقدامات سرکوبگرانه آخوندهای حاکم بر ایران علیه معترضان انتقاد کرد و این اقدامات را غیرقابل قبول توصیف کرد. صدراعظم آلمان گفت: «چه کسی به مردم خودش شلیک می‌کند؟ حکومت ایران چنین می‌کند و به همین خاطر نیز ما به صراحت علیه آن موضع می‌گیریم. کاری که حکومت ایران می‌کند غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه است».

بر اساس گزارشهای دریافتی از داخل کشور تاکنون دست کم ۵۸۰نفر جان‌باخته‌اند و بیش از ۳۰هزار نفر دستگیر شده‌اند. موج سرکوب و اعدامها رو به افزایش است و رژیم آخوندی راهی جز سرکوب در برابر جنبش فزاینده مردم نیافته است.

شایان ذکر است که روز پنجشنبه نمایندگان پارلمان آلمان در حمایت از قیام سراسری مردم ایران، خواهان افزودن سپاه پاسداران به فهرست گروه‌های تروریستی شدند.

اعضای پارلمان آلمان از احزاب مخالف سیاسی در نشستی، با حمایت علنی از قیام‌آفرینان در ایران، خواستار افزایش فشارها بر رژیم آخوندی از جمله قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8621038e-7921-49eb-88a5-f92777f0987a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات