728 x 90

سی.ان.ان:‌ آمریکا با اعزام ناو هواپیمابر می‌خواهد یک پیام علنی به رژیم ایران بدهد: دارای قدرت آتشی در منطقه و یک نیروی درهم کوبنده است

سی.ان.ان:‌ آمریکا با اعزام ناو هواپیمابر می‌خواهد یک پیام علنی به رژیم ایران بدهد
سی.ان.ان:‌ آمریکا با اعزام ناو هواپیمابر می‌خواهد یک پیام علنی به رژیم ایران بدهد

خبرنگار سی.ان.ان در پنتاگون گزارش داد: دلایل روشنی وجود داشتند حاکی از این‌که نیروهای رژیم ایران که شبه‌نظامیان نیابتی را اداره می‌کنند برای یک حمله احتمالی علیه نیروهای آمریکایی در منطقه آماده‌سازی می‌کنند. آمریکا(با اعزام ناو هواپیمابر) می‌خواهد یک پیام کاملاً قابل رویت و علنی به رژیم ایران ارسال کند و یکبار دیگر برای آنها روشن سازد که اگر در حال طراحی چیزی هستید، بدانید که آمریکا دارای قدرت آتش در منطقه است و این یک نیروی درهم کوبنده است و امیدوارند که رژیم ایران این پیام را شنیده باشد.

 

سی.ان.ان گفت: در حال حاضر نمایشی از قدرت آمریکا در جریان است. گروه ضربت ناو هواپیمابر با هدایت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن عازم خلیج‌فارس یا نزدیک آن است.

 کاخ سفید آنرا پیامی روشن و غیرقابل تردید به رژیم ایران می‌خواند و جان بولتون مشاور امنیت ملی می‌گوید هر حمله‌یی علیه منافع آمریکا یا علیه متحدانمان با نیرویی بی‌امان پاسخ داده خواهد شد.

خبرنگار فاکس‌ نیوز امروز ۱۷اردیبهشت از پنتاگون گزارش داد: گروه ضربت ناو هواپیمابر یو.اس.اس آبراهام لینکلن قرار بود ظرف دو هفته عازم خلیج‌فارس شود، ولی اکنون دستور داده شده است به‌جای رفتن به بندری در کرواسی مستقیماًً‌ به سوی کانال سوئز برود جایی که ظرف ۴۸ساعت آینده در آن جا خواهد بود.

 

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز ۱۶اردیبهشت در مصاحبه‌یی با خبرنگاران در فنلاند در پاسخ به سؤالی که ممکن است رژیم ایران روز چهارشنبه از بخشهایی از برجام بیرون بکشند گفت:‌ آنچه ما تلاش می‌کنیم انجام دهیم این است که رژیم ایران را وادار کنیم که مانند یک کشور معمولی رفتار کند.

 

وزیر خارجه آمریکا گفت: ما ۱۲ماده برای این کار مشخص کردیم. هر یک از آن ماده‌ها با آنچه ما از هر کشور دیگری در جهان می‌خواهیم که انجام دهد، یکسان است. بنابراین این ماده‌ها مختص ایران نیست، چیزهایی مانند این‌که کارزارهای سوءقصد در اقصی نقاط دنیا انجام ندهند، از سازمانهای تروریستی حمایت نکنند اینها چیزهایی است که از هر کشوری ما می‌خواهیم که انجام دهد. این هدف ما است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be9c761a-9e0a-44b9-ad35-c3c53069e00f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات