728 x 90

انگلستان نیروی قدس سپاه پاسداران و اسماعیل قاآنی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد

وزارت خارجه انگلستان
وزارت خارجه انگلستان

وزارت‌خارجه انگلستان در بیانیه‌یی اعلام کرد تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران که از روز پنجشنبه، ۲۳ آذر، اجرایی می‌شود به این کشور اختیارات جدید همه‌ جانبه‌یی می‌دهد تا رژیم ایران و عواملش را به‌دلیل نقض حقوق‌بشر، سرکوب خشونت‌آمیز معترضان، و فعالیت‌های مخرب بین‌المللی پاسخگو کند.

سایت دولت انگلستان ۲۳آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد دولت انگلستان بر اساس نظام جدید تحریمی علیه رژیم ایران که از امروز اجرایی شده است پاسدار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس و ۷فرد و یک نهاد دیگر سپاه پاسداران را تحریم کرده است.

در بیانیه صادر شده توسط وزارت‌خارجه و دیوید کامرون وزیر خارجه انگلستان آمده است.

نظام تحریم‌ها که در ماه ژوئیه اعلام شد، برای پاسخ به تهدیدات بی‌سابقه رژیم ایران، از جمله تلاش‌ها برای تضعیف صلح و امنیت در سراسر خاورمیانه و توطئه‌ها برای کشتن افراد در خاک انگلستان ایجاد شده است.

نظام جدید هم‌چنین شامل محدودیت‌های تجاری جدیدی است که برنامه پهپادی رژیم ایران را هدف قرار می‌دهد، دیوید کامرون وزیر خارجه گفت:

اولین مجموعه از نام‌گذاریهای انگلستان شامل اسماعیل قاآنی است که رهبری نیروی بدنام قدس سپاه پاسداران را بر عهده دارد که عملیات رژیم ایران را در خارج از کشور رهبری می‌کند و از شرکای منطقه‌یی و گروه‌های نیابتی پشتیبانی می‌کند.

کامرون افزود: رفتار رژیم ایران تهدیدی غیرقابل قبول برای انگلستان و شرکای ما است. این رژیم هم‌چنان به تهدید مردم در خاک انگلستان ادامه می‌دهد و از نفوذ خود برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه از طریق حمایت از گروه‌های مسلح استفاده می‌کند.

نظام تحریم‌های جدید انگلستان علیه رژیم ایران به ما اختیارات جدید گسترده‌یی برای مقابله با این رفتار انزجار‌آور می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b79c46e-8a41-411a-8ca8-fe2813e86e2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات