728 x 90

انعکاس کنفرانس در مجلس نمایندگان ایتالیا در همبستگی با مردم ایران توسط سازمان حقوق‌بشری به قابیل دست نزنید و رسانه‌های ایتالیا

کنفرانس در پارلمان ایتالیا
کنفرانس در پارلمان ایتالیا

ایتالیا

سازمان حقوق‌بشری به قابیل دست نزنید -۲۶فروردین:

کنفرانس در مجلس نمایندگان ایتالیا در همبستگی با مردم ایران

و فراخوان به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران

سازمان حقوق‌بشری به قابیل دست نزنید در گزارشی در سایت خود درباره کنفرانس مطبوعاتی در مجلس نمایندگان ایتالیا نوشت: در این کنفرانس به اعتراضات مردم ایران برای آزادی و مسمومیت دانش‌آموزان دختر در ایران پرداخته شد و سخنرانان خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در "لیست سیاه" سازمانهای تروریستی شدند. در این کنفرانس، خانم مریم رجوی در مورد اهمیت حمایت مجلس سنای ایتالیا از قیام و مقاومت ایران و نگرش ایتالیا به دو دیکتاتوری «سلطنتی و آخوندی» اشاره کرد و گفت: «حمایت از مقاومت ایران، گامی تعیین‌کننده برای پیوستن به مردم ایران است».

خانم رجوی تأکید کرد که مسئولیت پیشبرد قیام برعهده آلترناتیو دموکراتیک، یعنی شورای ملی مقاومت است.

خانم رجوی خاطرنشان کرد ایتالیا باید موضع محکم تری در برابر رژیم بگیرد و سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام کند، هر گونه تجارت با رژیم را متوقف کرده و سوخت ماشین سرکوب، تروریسم و جنگ‌افزوزی رژیم ایران را تأمین نکند. خانم رجوی افزود: عزم مردم ایران برای دستیابی به آزادی و دموکراسی قابل سرکوب نیست و رژیم آخوندی قادر به حفظ سلطه خود در برابر موج شورش‌ها نیست. قیام بزرگ ایران، شرایط جامعه ایران و وضعیت رژیم را در نقطه بازگشت‌ناپذیر قرار داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: سناتور جولیو ترتزی بر اهمیت درک وضعیت ایران تأکید کرد و از خانم رجوی و مجاهدان اشرف۳ که جنبش مقاومت و مردم ایران را نمایندگی می‌کنند قدردانی کرد.

الیزابت گاردینی، معاون رهبر گروه برادران ایتالیا به نقش مهمی که مقاومت ایران برای تحقق آزادی در ایران ایفا می‌کند اشاره کرد

نماینده مجلس ایتالیا امانوئل پوتزولو گفت: «ما دیگر نمی‌توانیم وقت تلف کنیم و باید سریعاً به تغییر سیاست خارجی غرب به پشتیبانی مستقیم و کمک به مردم ایران، بپردازیم».

مارکو اسکوریا نیز بر لزوم حمایت قاطع از مردم ایران و جنبش مقاومت آنها تأکید کرد

 

گزارش روزنامه‌ ایل‌ جورناله ایتالیا ۲۴فروردین:

خانم مریم رجوی خاطرنشان کرد که حمایت اکثریت سنای ایتالیا

از مقاومت ایران و رد هر گونه دیکتاتوری سلطنتی و مذهبی

نمونه بارزی از حمایت منتخبان اروپایی از برنامه‌های مقاومت ایران است

 

روزنامه‌ ایل جورناله ایتالیا: رویدادی که در مجلس نمایندگان به میزبانی الیزابتا گاردینی برگزار شد، بسیار موفقیت‌آمیز بود، و واکنش بسیار گسترده‌یی از سوی شخصیتهای مختلف اجتماعی به‌دنبال داشت.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در این کنفرانس بر عزم راسخ خود برای ساختن کشوری "عاری از دیکتاتوری مذهبی و سلطنتی گذشته و با آینده‌ای مبتنی بر جمهوری و حق رأی مردم" تأکید کرد. ایرانی که بر اساس برابری زن و مرد، خودمختاری ملیتها و لغو مجازات اعدام بنا می‌شود.

الیزابت گاردینی، معاون رهبر گروه برادران ایتالیا در مجلس نمایندگان و برگزار کننده این کنفرانس بر نقش مهمی که مقاومت ایران "برای بازگرداندن آزادی به مردمی که اکنون به‌شدت تحت ستم هستند ایفا می‌کند، تأکید کرد.

آندره آ دی جوزپه رژیم ایران را "یاغی"خواند و از اتحادیه اروپا دعوت کرد که تحریم‌ها را برای"دادن یک سیگنال قوی و صریح" اعمال کند.

خانم مریم رجوی در پایان خاطرنشان کرد که حمایت اکثریت سنای ایتالیا از شورای ملی مقاومت و رد هر گونه دیکتاتوری سلطنتی و مذهبی، «نمونه بارزی از حمایت مقامات منتخب اروپایی از برنامه‌های مقاومت ایران است».

 

رادیو رادیکاله ۲۸فروردین:

کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان ایتالیا

با هدف حمایت از برقراری آزادی و استقرار جمهوری دموکراتیک

در ایران برگزار شد

رادیو رادیکاله ایتالیا کنفرانس مطبوعاتی اعضای سنا و پارلمان ایتالیا در حمایت از مردم و مقاومت ایران را به‌طور کامل پوشش داد و گفت: کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان ایتالیا با هدف حمایت از برقراری آزادی و استقرار جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت در ایران برگزار شد که در آن شماری از سناتورها و نمایندگان پارلمان و شخصیتهای ایتالیایی از جمله لوچیو مالان رهبر گروه برادران ایتالیا در سنا، جولیو ترتزی رئیس کمیسیون سیاست‌های اتحادیه اروپا در سنا و شماری از نمایندگان سخنرانی کردند. خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران نیز در این کنفرانس از طریق آنلاین سخنرانی کرد.

این رادیو سپس با غزل افشار مصاحبه‌یی کرد و از او در مورد این جلسه پرسید. وی گفت: در این کنفرانس برنامه ده‌ماده‌یی شورای ملی مقاومت ایران مورد حمایت قرار گرفت. این برنامه که توسط خانم مریم رجوی معرفی شده از یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی کامل دین و دولت و هم‌چنین احقاق حقوق ملیتها و تمام ارزش‌هایی که پایه‌های هر کشور دموکراتیک است حمایت می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e270886-cc2f-4aa8-80af-ca2d431bd464"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات