728 x 90

انعکاس تسخیر وب‌سایت‌های وزارت خارجه رژیم در رسانه‌های بین‌المللی

۲۱۰سایت و سامانه وزارت‌خارجه رژیم در تهران تسخیر و از دسترس خارج شد
۲۱۰سایت و سامانه وزارت‌خارجه رژیم در تهران تسخیر و از دسترس خارج شد

وب‌سایت‌های وزارت‌خارجه رژیم ایران با پیام «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» جایگزین شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس-یکشنبه ۱۷اردیبهشت:

روز یکشنبه یک حساب اینترنتی به نام قیام تا سرنگونی به بستن وبسایت‌های وزارت‌خارجه ایران مبادرت کرد. البته رسانه‌های ایران آن را بلادرنگ تأیید نکردند، اما وب سایت‌های وزارت‌خارجه برای ساعتها تحت عنوان سرویس و نگهداری برنامه‌ریزی شده بسته بودند.

نسخه‌های ذخیره‌شده وب‌سایت‌های دیپلماتیک ایران در دبی، امارات متحده عربی، مونیخ، آلمان و سئول، کره جنوبی با پیامی به زبان فارسی جایگزین شده است: «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی». خامنه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران اشاره می‌کند، در حالی که رجوی احتمالاً به مسعود رجوی، رهبر تبعیدی مجاهدین خلق اشاره دارد که مدت طولانی ناپیداست.

پیامهای جایگزین شده در وبسایتهای وزارت‌خارجه ایران می‌گوید: در ایران انقلاب بزرگی در راه است و قیام تا واژگون شدن کاخ ستم ادامه می‌یابد.

واشنگتن پست-یکشنبه ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۲

روز یکشنبه، یک حساب اینترنتی مسئولیت بستن وب‌سایت‌های مرتبط با وزارت‌خارجه رژیم ایران را برعهده گرفت.

به نظر می‌رسد نسخه‌های ذخیره‌شده وب‌سایت‌های دیپلماتیک رژیم ایران در دبی، امارات متحده عربی، مونیخ، آلمان و سئول، کره جنوبی با پیام: «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» جایگزین شده است.

در این پیام آمده است: «انقلاب بزرگی در ایران رخ می‌دهد، قیام تا سرنگونی کاخ ستم ادامه خواهد داشت».

واشنگتن پست می‌افزاید: وب‌سایت وزارت‌خارجه رژیم ایران به‌دلیل آنچه «تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده و ارتقاء» عنوان شد، ساعتها از کار افتاد.

روزنامه واشنگتن تایمز-۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گزارشی از تسخیر وب سایتهای وزارت‌خارجه حکومت آخوندی توسط گروه اینترنتی قیام تا سرنگونی نوشت که این وب سایتها با پیامهایی به زبان فارسی از جمله مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و انقلاب بزرگی در ایران رخ می‌دهد و قیام تا نابودی کاخ ستم ادامه خواهد یافت ساعتها از کار افتادند

ای بی‌سی نیوز آمریکا: ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۲

حساب اینترنتی قیام تا سرنگونی نسخه‌های ذخیره‌شده وب‌سایت‌های دیپلماتیک رژیم ایران در دبی، امارات متحده عربی، مونیخ، آلمان و سئول، کره جنوبی با پیامی به زبان فارسی شامل مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی جایگزین کرد: «مرگ بر خامنه‌ای، به علی خامنه‌ای، رهبر رژیم ایران اشاره می‌کند، و درود بر رجوی احتمالاً به مسعود رجوی، رهبر تبعیدی مجاهدین خلق اشاره دارد

در این پیام آمده است: «انقلاب بزرگی در ایران رخ می‌دهد، قیام تا واژگونی کاخ ستم ادامه خواهد داشت».

میامی هرالد – ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۲

روز یکشنبه، یک حساب اینترنتی مسئولیت از بین بردن وب‌سایت‌های مرتبط با وزارت‌خارجه رژیم ایران و جایگزین کردن نسخه‌های ذخیره شده وب سایتهای دیپلماتیک رژیم ایران در چندین کشور با پیام مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را برعهده گرفت. اما رسانه‌های حکومتی از تأیید این اقدام خودداری کردند.

با این حال، وب‌سایت وزارت‌خارجه به‌دلیل آنچه «تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده و ارتقاء» می‌نامید، ساعتها از کار افتاد.

 

شمار دیگری از رسانه‌های آمریکا از جمله نشنال هرالد، شارلوت آبزرور، اسف اف سیف سانفرانسیسکو، رسانه اسپانیایی زبان سان دیه گو تریبیون، االشرق‌الأوسط و العربیه انگلیسی خبر از کار انداختن وب سایتهای وزارت‌خارجه حکومت آخوندی و جایگزین کردن آنها با صفحه حاوی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و پیام انقلاب بزرگی در ایران رخ می‌دهد و قیام تا سرنگونی کاخ ستم ادامه خواهد داشت را منعکس کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07513db9-5434-4e1a-b5a2-541e00bd1bfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات