728 x 90

انجمن اسلام سکولار آلمان خواستار پایان همکاری با شورای مرکزی مسلمانان شد

مرکز اسلامی هامبورگ
مرکز اسلامی هامبورگ

انجمن اسلام سکولار آلمان در نامه‌یی به نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان خواستار قطع فوری همکاری با مرکز اسلامی هامبورگ به‌دلیل «گسترش ایدئولوژی رژیم ایران و جاسوسی از شهروندان ایرانی در تبعید شده است».
به گزارش روزنامه آلمانی «دی‌ولت» و به‌گفته دفتر حفاظت از قانون اساسی، مرکز اسلامی هامبورگ «نماینده یک رژیمی است که با ارزش‌های قانون اساسی ناسازگار است.
خاطرنشان می‌شود که مرکز اسلامی هامبورگ توسط دفتر حفاظت از قانون اساسی آلمان به‌عنوان پایگاه حکومت ایران در اروپا تلقی می‌شود و برای دهه‌ها تحت نظارت بوده است. .

مقامات داخلی هامبورگ آبان ماه سال گذشته سلیمان موسوی‌فر، معاون این مرکز را به‌دلیل تماس نزدیک با سازمانهای تروریستی اخراج کردند.

حمایت از سازمانهای افراطی و تروریستی شیعه و هم‌چنین به اشتراک گذاشتن ویدیوهای تبلیغاتی با همین هدف در فیس‌بوک از جمله اتهامات موسوی‌فر بود.

در آن زمان مقامات داخلی آلمان گفتند که موسوی‌فر در کنار فعالیت و حمایت از سازمانهای افراطی و تروریستی، با دو سازمان جمع‌آوری کمکهای مالی ارتباط داشته که با نمایندگان حزب‌الله لبنان در ارتباط بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f902d81-f7d5-4a52-9560-e2965341171d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات