728 x 90

انتقال ۱۸زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام در گوهردشت کرج، قزلحصار و قم

اعدام در ایران
اعدام در ایران

در ادامه تشدید جنایتکارانه اعدامها توسط رژیم آخوندی، شمار زندانیانی که جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی گوهردشت کرج، قزلحصار و قم منتقل شده‌اند به ۱۸تن افزایش یافت.

به گزارش هرانا روز سه‌شنبه ۱۵شهریورماه دژخیمان خامنه‌ای ۶زندانی محکوم به اعدام در زندان قزل‌حصار و ۱ زندانی محکوم به اعدام در زندان قم، را جهت اجرای حکم به سلول‌های انفرادی این زندانها منتقل شدند.

همچنین روز دوشنبه۱۴شهریورماه، ۳زندانی دیگر در زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند.

با احتساب این افراد، شمار زندانیانی که جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی گوهردشت کرج منتقل شده‌اند به ۱۱تن افزایش یافت.
خاطرنشان می‌شود روز چهارشنبه ۹شهریورماه ۱۴۰۱، هشت زندانی در زندان رجایی شهر کرج، به سلول‌های انفرادی این زندان منتقل شده بودند.

 

این امر در حالی است که روز سه‌شنبه ۱۵شهریورماه تعدادی از خانواده‌ها و بستگان زندانیان محکوم به اعدام، در مقابل ساختمان بیدادگاه کرج، دست به تجمع اعتراضی زدند و با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای اعدام نکنید، خواستار توقف اجرای حکم اعدام عزیزانشان شدند.
از اتهامات این زندانیان که پیش‌تر به واسطه آن توسط مراجع قضایی به اعدام محکوم شده‌اند، اطلاعی در دست نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf7900c2-490d-4087-81f8-2ac3de97810c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات