728 x 90

انتقال زندانی عقیدتی - سیاسی کامران شیخه برای اجرای حکم اعدام

زندانی عقیدتی - سیاسی اهل سنت کامران شیخه
زندانی عقیدتی - سیاسی اهل سنت کامران شیخه

بر اساس خبرهای موثق از منابع مطلع، زندانی عقیدتی - سیاسی اهل سنت کامران شیخه، برای اجرای حکم اعدام توسط دژخیمان خامنه‌ای از زندان مهاباد به سلول انفرادی در زندان مرکزی ارومیه منتقل شده است.

این زندانی سیاسی ۱۵ سال است که در زندان به سر می‌برد.

شامگاه شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳، کامران شیخه به‌طور ناگهانی از زندان قزلحصار به زندان مهاباد منتقل شده بود و از حدود ۱۵ روز پیش به زندان مرکزی ارومیه منتقل گردیده است.

منابع مطلع گفتند به خانواده کامران شیخه گفته شده که برای آخرین ملاقات با فرزندشان به زندان ارومیه مراجعه کنند. قرار است حکم اعدام این زندانی روز پنجشنبه ۴ مرداد به اجرا دربیاید.

پیش از این شش زندانی دیگر هم پرونده‌یی او شامل داوود عبداللهی، فرهاد سلیمی، انور خضری، خسرو بشارت، قاسم آبسته و ایوب کریمی از مهر ماه ۱۴۰۲، در زندان قزلحصار اعدام شدند.

کامران شیخه، فرزند علی، متولد ۱۳۶۳، از مهاباد، دارای تحصیلات دیپلم و مجرد می‌باشد. او همراه با شش تن از هموطنان اهل سنت به اتهام قتل ملا تینا امام جمعه مسجد خلفای راشدین در سال ۸۸ بازداشت شد. این ۷زندانی در اسفندماه ۹۴ توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به‌ریاست قاضی جنایتکار محمد مقیسه، به اعدام محکوم شدند.

پیش از این شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرده بود و ملل متحد و اتحادیه اروپا را به اقدام فوری برای توقف ماشین کشتار آخوندها و نجات زندانیان زیر اعدام، به‌ویژه زندانیان سیاسی و دو هم‌پرونده انور خضری فرامی‌خواند. سکوت و بی‌عملی در برابر پدرخوانده ترور و اعدام و کشتار مشوق رژیم در استمرار و تشدید جنایت در داخل و خارج ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f75e3b28-394d-40c5-95ad-391357d0b20a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات