728 x 90

انتخابات آمریکا و آخوندهای حکومتی

انتخابات آمریکا از نظر آخوندهای حکومتی
انتخابات آمریکا از نظر آخوندهای حکومتی

آخوند آل هاشم امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در تبریز روز جمعه ۱۶آبان، با طعنه به باند رقیب «فرصت نمایی حضور بایدن» را بی‌بصیرتی یا خیانت توصیف کرد و گفت: «ترامپ و بایدن تفاوت چندانی ندارند».

آخوند آل هاشم: «بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانی وجود ندارد برخلاف درشت نمایی رسانه‌یی و بزک سازی حضور بایدن و دشوار نمایی حضور ترامپ اتفاق عمده‌یی که پس از انتخابات هر یک از این دو ما می‌بینیم افتاده چند هفته شوک روانی مثبت یا منفی است در واقع با رفتن این نامزد و آمدن آن یکی اتفاق خاصی نمی‌افتد تهدید نمایی آمدن ترامپ و فرصت نمایی حضور بایدن اگر ناآگاهانه باشد نشانه بی‌بصیرتی هست نشانه غفلت سیاسی است و اگر آگاهانه باشد نشانه وادادگی هست و خیانت است آنچه می‌توانیم بگوییم نظام اسلامی وارد هیچگونه گفتگویی با آمریکا نخواهد شد و با نگاه به تجربه برجام با اتخاذ سیاست‌های بازدارنده و مستحکم راه خودش را ادامه خواهد داد.

اما آنچه که اتفاق می‌افتد معلوم نیست که ترامپ دست از شیطنت بکشد و اعلام کرده که ما از طریق دیوان عالی آمریکا شکایت کردیم و ممکن هم هست هیچ بعید هم نیست قدرت هم دست اونهاست هیچ بعید نیست که با حکم دادگاه عالی اعلام بکنند که ترامپ رئیس‌جمهور هست در هر صورت سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد».

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز گفت دموکراتها و جمهوریخواه‌ها هر دو یک جریان هستند وبا طعنه به باند روحانی گفت: «برجام یک کلاهبرداری از مسئولان ما بود».

آخوند علم‌الهدی: «جریان دموکرات و جمهوریخواه دقیقاً دو روی یک سکه هستند، دموکراتها از جمهوری‌خواه‌ها نامردتر، نابکارتر و جانورتر، جمهوری‌خواهان از دموکراتها ناپاک‌تر، این‌ها هر دو یک جریان هستند؛ این برجام لعنتی که یک کلاه‌برداری به‌تمام‌معنا از مردم ما و یک سوءاستفاده جانورصفتانه از حسن‌نیت عزیزان مسئول ما در این کشور بود، این برجام در زمانی انجام شد و این کلاه را زمانی سر ما گذاشتند که دموکراتها حاکم بودند و دموکرات ها این جنایت را انجام دادند، آن روزی که خواستند قدرت را به جمهوری‌خواهان واگذار کنند، وزیر خارجه دموکرات به این جمهوری‌خواهان اعلام کرد که «ایران هم قابل این است که شما به او زور بگویید و تسلیمش کنید و هم قابل این است که توطئه اجرا کنید و کلاه سرش بگذارید»، این‌ها سفارش وزیر خارجه دموکرات بود به رئیس‌جمهور جمهوری‌خواهی که بعد از آنان مسلط شد.

این‌طور نیست که شما فکر کنید اگر یک روزی در آمریکا جمهوری‌خواهان شکست خوردند و دموکراتها آمدند، واقعاً وضعیت ما فرق کند و در وضعیت ما اثرگذار باشد بعضی از افراد ناآگاه، واقعاً ناآگاهانه دارند یک مطلب خلافی را آدرس غلط می‌دهند و آدرس غلط می‌دهند ما باید توجه داشته باشیم این آدرس غلط یک وقتی ما را منحرف نکند این تحلیل‌های نابجا یک وقتی ما را گول نزند.

۴۲ سال است دنیای کفر با ما می‌جنگد، در این مسأله همه دنیا یکتایند که ما را براندازی کنند، بحث روسیه و آمریکا و چین و شرق و غرب نیست همه مساوی هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1040bbb5-5269-443f-ac03-44a7ee3b9826"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات