728 x 90

قیام سراسری، شماره ۱۹۴

۹۳ امین روز قیام، اعتصاب کارکنان رسمی صنعت نفت در اهواز، عسلویه، ایلام، خارک، ماهشهر و گچساران

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

 

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

 

قیام سراسری، شماره ۱۹۴

 

۹۳ امین روز قیام، اعتصاب کارکنان رسمی صنعت نفت در اهواز، عسلویه، ایلام، خارک، ماهشهر و گچساران

شنبه ۲۶ آذر در نود و سومین روز قیام، کارکنان صنعت نفت در اهواز، عسلویه، تنگ بیجار ایلام، جزیره خارک، گچساران و ماهشهر دست به اعتصاب زدند. در اهواز کارکنان صنعت نفت در برابر «شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب» تجمع کردند. در عسلویه «کارکنان رسمی مناطق عملیاتی صنعت نفت» دست به اعتراض زدند. در گچساران کارکنان صنعت نفت با شعار «وعده وعید کافیه، سفره ما خالیه» تجمع کردند. در جزیره خارک آتش‌نشانها همراه با کارکنان صنعت نفت دست به اعتراض زدند.

خانم مریم رجوی با درود به نفتگران شریف و زحمتکش اعتصابی که هم‌بسته با قیام سراسری دست به اعتصاب زده‌اند، گفت تنها راه احقاق حقوق کارگران و زحمتکشان سرنگونی نظام ولایت فقیه است که جز سرکوب و تبعیض و چپاول و فساد ارمغانی نداشته و ندارد.

همزمان جوانان شورشگر کرمانشاه به یاد دو شهید قیام، مجیدرضا رهنورد و محسن شکاری، محل اختفای دو مزدور رژیم و در گلپایگان حوزه جهل و جنایت آخوندها را با کوکتل به آتش کشیدند.

شنبه در متروی تهران جوانان شعار «مرگ بر خامنه‌ای» سر دادند. در شیراز دانشجویان پزشکی دانشگاه شیراز در حمایت از یکی از دانشجویان زندانی که به اتهام آخوند‌ساخته محاربه محکوم شده است تجمع اعتراضی برپا کرده و خواستار آزادی او شدند. دانشجویان هنرستان هنرهای زیبا در کرمانشاه با شعار «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم» و «نگین ما رو بردند، جنازه‌شو آوردن» تظاهرات کردند.

همزمان زندانیان زندان مرکزی کرج در چند بند این زندان در اعتراض به بردن ۴ زندانی برای اعدام، دست به اعتراض زدند و راه ورود مأموران را بستند و شعار «مرگ بر خامنه‌ای» سر دادند. نیروهای سرکوبگر با وحشیگری و تیراندازی به زندانیان یورش بردند، شمار زیادی از زندانیان مجروح شدند.

روز جمعه جوانان شورشگر در مرودشت، حوزه جهل و جنایت این شهر را با بمبهای دست‌ساز مورد تهاجم قرار دادند و در کرمانشاه تصویر منحوس سر دژخیم قاسم سلیمانی را به آتش کشیدند. جمعه شب شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانهای منیریه تهران طنین‌انداز شد.

مراسم خاکسپاری شهید قیام دنیا فرهادی دختر دانشجوی ۲۲ساله دانشگاه آزاد اهواز روز جمعه با حضور گسترده مردم در آرامستان روضه الزهرای ایذه برگزار شد. مأموران جنایتکار خامنه‌ای دنیا فرهادی را ربوده، به‌قتل رساندند و پیکرش را در رودخانه کارون انداختند.

سایت حکومتی تابناک ۲۵آذر نوشت: «بنا بر اعلام سپاه استان اصفهان، ۲۳نفر از مجرمان فضای مجازی... که به‌دنبال تحریک جوانان و نوجوانان برای شرکت در اغتشاشات بودند. هم‌چنین همنوا با دشمنان در راستای فراخوان برای اعتصابات اجباری فعالیت گسترده‌ای را در فضای مجازی انجام دادند و با انتشار اطلاعات دروغ به‌دنبال ایجاد حس یاس و ناامیدی در بین مردم بودند دستگیر شدند و اینستاگرام این افراد مسدود و مجازاتهای تکمیلی برای نامبردگان صادر شده است».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶ آذر ۱۴۰۱ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۲)

-

 

گلپایگان- به آتش کشیدن حوزه جهل و جنایت

 

 

-

 

مرودشت- به آتش کشیدن حوزه جهل و جنایت

 

-

 

کرمانشاه- به آتش کشیدن تصویر منحوس سر دژخیم قاسم سلیمانی

-

 

عسلویه - تجمع اعتراضی کارکنان رسمی صنعت نفت

-

 

عسلویه- تجمع اعتراضی کارکنان رسمی صنعت نفت

 

 

-

 

اهواز- تجمع اعتراضی کارکنان رسمی صنعت نفت

-

 

گچساران - تجمع اعتراضی کارکنان رسمی صنعت نفت

 

-

 

ماهشهر - تجمع اعتراضی کارکنان رسمی صنعت نفت

 

-

 

تنگ بیجار ایلام - تجمع اعتراضی کارکنان رسمی صنعت نفت

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b03f118-2102-484c-87cb-97d2a4714383"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات