728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۰۱

نود و هشتمین روز قیام، ادامه بزرگداشت شهیدان، به آتش کشیدن نمادهای دشمن و تظاهرات شبانه

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

 

قیام سراسری، شماره ۲۰۱

۹۸ امین روز قیام، ادامه بزرگداشت شهیدان، به آتش کشیدن نمادهای دشمن و تظاهرات شبانه

پنجشنبه اول دیماه در نود و هشتمین روز قیام، در ایذه مراسم چهلم شهید آرتین رحمانی با حضور مردم و با فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» برگزار شد. در کامیاران مراسم چهلم شهیدان فؤاد محمدی و برهان کرمی با حضور گسترده مردم و با شعار «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» و «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» تبدیل به تظاهرات خشمگینانه علیه رژیم شد. در کرج مراسم چهلم شهید قیام عباس شفیعی با حضور مردم برگزار شد.

مردم روستای بیوران سردشت در مراسم چهلم شهید هیمن حمزه شعار «مرگ بر خامنه‌ای» سر دادند. در آرامستان «بهشت محمدی» سنندج مراسم چهلم زانیار الله مرادی، عیسی بیگلری، آرام حبیبی، و حمید گلی با حضور گسترده مردم و سردادن شعارهای «شهید نمی‌میرد» و «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» و در دهدشت مراسم گرامیداشت شهید مهرداد بهنام اصل و در ایذه مراسم گرامیداشت شهید حامد سلحشور، در سمیرم اصفهان مراسم چهلم شهید مراد بهرامیان برگزار شد. در مشهد مأموران سرکوبگر نگذاشتند مردم بر مزار شهید قیام مجیدرضا رهنورد گل‌گذاری کنند.

بامداد پنجشنبه و پنجشنبه‌شب جوانان دلیر در اتوبان یادگار تهران دوربینهای جاسوسی رژیم را با آتش منهدم کردند، در مهرشهر کرج پایگاه بسیج ضدمردمی را با کوکتل مولوتف مورد تهاجم قرار دادند و در رشت بیلبورد بزرگ تصویر خمینی و خامنه‌ای در ورزشگاه سردار جنگل رشت را به‌طور کامل به آتش کشیدند.

پنجشنبه شب در تهران در صادقیه بلوار کاشانی، منطقه جردن، دربند و تهرانسر طنین شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» به گوش می‌رسید. در سمیرم اصفهان جوانان با شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» تظاهرات شبانه برگزار کردند. جوانان بوکان با روشن کردن آتش در کنار مزار شهیدان یاد آنها را گرامی داشتند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲ دی ۱۴۰۱ (۲۳ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf217ef7-ab42-4f39-8218-b9ed1fab8c1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات