728 x 90

امیرعبداللهیان برای پذیرش آتش‌بس در یمن دست گدایی دراز کرد

امیرعبداللهیان
امیرعبداللهیان

امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم در شرایطی که بر اساس اخبار کفه جنگ علیه رژیم و شبه‌نظامیان حوثی وابسته به آن چرخیده است، دست گدایی دراز کرده و خواهان پذیرش آتش‌بس در یمن شد.

وی روز ۴بهمن طی یک سخنرانی در جلسه موسوم به ایران و همسایگان گفت: ما گسترش دامنه جنگ رو نگران‌کننده میدونیم و از عربستان سعودی و امارات متحده عربی می‌خواهیم که با روش سیاسی و با رویکردی سازنده اقدام بکنند. برای پایان دادن به جنگ و پذیرش آتش‌بس در یمن و برای ورود به گفتگوهای یمنی-یمنی. ادامه این وضعیت به نفع منطقه نیست و به نفع هیچ‌کس و کشورهای درگیر در این بحران نبوده و نخواهد بود.

ما در حوزه سیاست همسایه محور از تداوم گفتگوها با عربستان سعودی استقبال می‌کنیم. ما راه را برای عربستان سعودی باز گذاشته‌ایم، هر زمان عربستان سعودی تصمیم بگیرد روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران به‌حالت طبیعی برگرداند. ما از بازگشایی سفارتخانه‌ها و از بازگشت روابط به‌حالت طبیعی و حتی از توسعه روابط با عربستان سعودی استقبال می‌کنیم. (خبرگزاری ایران پرس رژیم ۴بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a26d9384-8fa5-47de-9204-8ccec96c46ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات