728 x 90

امضاء‌سند ۲۵ساله با چین، پناه بردن به اژدهای زرد است!

قرارداد خائنانه ۲۵ساله بین ایران و چین
قرارداد خائنانه ۲۵ساله بین ایران و چین

سایت اعتماد آنلاین به‌نقل از روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه ۱۷فروردین در مطلبی به قرارداد خائنانه ۲۵ساله با چین اشاره کرد و نوشت: از ترس مار غاشیه به اژدها پناه برده‌ایم، آن هم اژدهای زرد!

در ادامه این مطلب آمده است: امضاء سند ۲۵ساله با چین، نگاه به درون نیست بلکه نگاه به بیرون است. ما با این اقدام، از ترس مار غاشیه به اژدها پناه برده‌ایم، آن هم اژدهای زرد!

اعتماد آنلاین به‌نقل از مسیح مهاجری نوشت: توصیه دقیق و کارساز نگاه به درون به جای نگاه به بیرون که بارها در کلام رهبری در سال‌های سخت محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا تکرار شد و هنوز نیز ایشان بر آن تأکید دارند، ایجاب می‌کند مشکلاتمان را در تمام زمینه‌ها با تکیه بر نیروها و امکانات داخلی حل کنیم.

روزنامه جمهوری با اشاره به این‌که تفاوتی بین شرق و غرب وجود ندارد، نوشت: ما به جای این‌که منابع و ثروتهای کشور را در اختیار دیگران قرار دهیم تا آنها را برای ما نقد کنند، باید راه را برای نیروهای انسانی مستعد و کاردان داخلی باز کنیم تا با تکیه بر خودمان ثروتهای بالقوه را نقد کنیم و در پرتو این کار، علاوه بر تولید ثروت، به اشتغال زایی هم کمک نمائیم. نگاه به درون را این‌گونه می‌توان محقق کرد نه سپردن منابع و امکانات داخلی به این و آن. تفاوتی هم میان شرق و غرب وجود ندارد، اگر قرار است نگاهمان به بیرون نباشد، نه باید به غرب تکیه کنیم و نه به شرق.

این روزنامه در ادامه نوشت: برخورداری از تعامل متوازن به‌معنای داشتن روابط بازرگانی و انواع روابط فنی و صنعتی و علمی با دیگران برای کشور لازم و اجتناب‌ناپذیر است ولی سپردن کارها به بیگانگان، را نمی‌توان با سیاست نگاه به درون توجیه کرد. امضاء سند ۲۵ساله با چین، نگاه به درون نیست بلکه نگاه به بیرون است. ما با این اقدام، از ترس مار غاشیه به اژدها پناه برده‌ایم، آن هم اژدهای زرد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec2fd0b1-91ff-4fc0-81bc-1046ce905fec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات