728 x 90

امانی عضو شورای شهر تهران: مردم آن‌قدر ناراضی هستند که مسئولان را می‌بینند به آنها حمله می‌کنند

ناصی امانی عضو شورای قلابی شهر تهران
ناصی امانی عضو شورای قلابی شهر تهران

ناصر امانی، عضو شورای قلابی شهر تهران، با تأکید بر افزایش شدید نارضایتی مردم، گفت که مردم به‌شدت ناراحت و ناراضی‌اند و وقتی مسیٔولی را ببینند به او حمله می‌کنند تا آنجا که من مجبورم بعضی حرف‌های مردم را سانسور می‌کنم چون قابل بیان نیست.

ناصر امانی روز سه‌شنبه، ۲۸تیرماه، در جلسه شورای قلابی شهر تهران این اظهارات را بیان کرده و علت این موضوع را نیز جابه‌جایی‌های مدیریتی زیاد در شهرداریها عنوان کرده است. وی خطاب به چمران گفت: من در صحن علنی شورا مجبورم صحبت‌های مردم را که در منطقه‌گردی‌ها می‌شنوم سانسور کنم. مردم آن‌قدر ناراضی هستند که مسئولان را می‌بینند به آنها حمله می‌کنند.

به گفته وی، طی «ده ماه گذشته دو شهردار منطقه تغییر پیدا کرده که بی‌سابقه است و تا به‌حال این‌گونه نبوده که در ادوار مختلف شهری ظرف ده ماه دو شهردار منطقه تغییر کند».

وی افزود: «وقتی شهرداری می‌آید مدیران و روش اجرایی‌اش تغییر می‌کند که بر روی مردم منطقه و پرسنل اثر می‌گذارد».

امانی هم‌چنین اذعان کرده است که «در گزارش محله‌گردی‌ها بعضی حرف‌ها را سانسور می‌کنم و موضوعاتی که قابل بیان است را می‌گویم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52014fa5-b632-4b2c-b2f3-145d6586e73b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات