728 x 90

امام جمعه‌های خامنه‌ای هراس رژیم را از فعال شدن مکانیسم ماشه برملا کردند

تحریمهای اقتصادی در مکانیزم ماشه
تحریمهای اقتصادی در مکانیزم ماشه

امام جمعه‌های خامنه‌ای روز جمعه ۲۸شهریور در نمایش جمعه هراس رژیم را از فعال شدن مکانیسم ماشه برملا کردند.

در لواسانات آخوند سعید لواسانی گفت: «فعال شدن مکانیسم ماشه معنایش شکست و مرگ کامل برجام است یعنی راهی که هفت سال رفتیم و همه امکانات ملت را به آن بستیم، باید از همان راه برگردیم».

وی گفت: «مکانیزم شورای امنیت هم به گونه‌ای است که اجازه چنین اقدامی را به آمریکا می‌دهد که به‌رغم این‌که چین و روسیه رسماً با این اقدام مخالفت کرده‌اند، اما تلویحاً پذیرفته‌اند که چالش حقوقی جدیدی در شورای امنیت ایجاد می‌شود که بحثهای طولانی سرخواهد گرفت که البته به نفع ما نیست».

آخوند حسن دهشیری امام جمعه رژیم در اردستان گفت: «انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و ایران که در پیش است دشمنان نقشه‌هایی در پیش دارندکه موضوع امنیت، معیشت، سلامت و وحدت را در دستور کار دارد تا (نظام) را متزلزل کنند».

آخوند علی خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در زنجان گفت: «دشمن برای یک سال آینده برنامه دارد و سخت به‌دنبال ضربه زدن به نظام است. باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان و بدخواهان نظام به اهداف خود برسند».

آخوند دری نجف‌آبادی، نماینده خامنه‌ای در استان مرکزی گفت: «امروز فروش نفت، تأمین منابع مالی و واردات با مشکل مواجه است و بدهکارانی همانند چین، ترکیه، کره شمالی نیز بدهی خود را به کشور پرداخت نمی‌کنند...».

وی افزود: «جمهوری اسلامی در شرایط جنگی قرار گرفته و با فشارها و تحریم‌های شدید آمریکا و غیرآمریکا می‌خواهند نظام را از پای درآورند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dd6496c-b464-4a34-8ae0-20d70937f0c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات