728 x 90

امام جمعه‌های خامنه‌ای از پزشکیان خواستند اعضای هیأت دولت را از کسانی قرار بدهد که طبق گفته خامنه‌ای هیچ‌گونه زاویه‌یی نداشته باشند

آخوند دری نجف‌آبادی
آخوند دری نجف‌آبادی

امام جمعه‌های رژیم در جمعه‌بازارهای ولایت فقیه، ضمن تشکر از پزشکیان به‌خاطر پیامش به سرکرده حزب‌الشیطان لبنان، به وی تذکر دادند از خط خامنه‌ای عدول نکند و تمام اعضای هیأت دولت را از کسانی قرار بدهد که طبق گفته خامنه‌ای هیچ‌گونه زاویه‌یی نداشته باشند.

 

دری نجف آبادی امام جمعه رژیم در اراک ۲۲ تیر ۱۴۰۳

این پیامی که آقای رئیس‌جمهور منتخب به آقای سید حسن نصرالله دادند و حمایت مطلق رو از جبهه مقاومت اعلام کردند من به سهم خودم سپاسگزارم، آفرین، این قدم مثبت است این یک نشانه‌ای هم برای دشمنان هست که خیال نکنند این انقلاب تمام شده اینها چیه؟ انقلاب راهش را با قدرت ادامه می‌ده برادران شهید سلیمانی و شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان و سایر شهدا با همه وجود در خدمت رهبر عزیز و آرمانهای امام و بهشتیها مطهریها بوده و هستند و خواهند بود در این مسأله در احدی تردیدی نیست بعضی‌ها احیاناً خیال می‌کنند یقین خبری است ابداً راه همان راه است مسیر همان مسیره...

 

‌آخوند عاملی امام جمعه رژیم در اردبیل ـ ۲۲ تیر ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور اگر می‌خواهد که خوشنام باشد و خوشنام بماند عزیز بماند اگر می‌خواهد همیشه و در هر دوره‌ای رأی ملت را داشته باشد فقط یک راه دارد یک راه دارد آنهم عبارت است از تبعیت از منویات مقام معظم رهبری

شش طایفه باید توبه کنند:

یک آنهایی که در دور اول شرکت نکردند گفتند که انتخابات مهندسی شده است آنها هم بروند توبه کنند.

دوم طایفه‌ای که در دور دوم شرکت نکردند آنها هم بروند توبه کنند.

طایفه ششم که باید توبه کند امان امان امان از این گروه ششم این گروه تقریباً پای اکثریت را می‌گیرد توبه کنند انهایی که در مجالس در فضای مجازی ای تهمت ای بهتان ای افتراء، مواظب باشید.

 

مهدوی امام جمعه رژیم در اصفهان ۲۲ تیر ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور منتخب در خدمت به همه مردم راه شهید آیت‌الله رئیسی رو که حقیقتاً یک خسارت بزرگی بود فقدان ایشون برای ما راه ایشان را محکم و به‌شدت ادامه بدهند.

بخش عمده‌یی از مسئولانی که شایسته مناصب خوب هستن دارند خدمت می‌کنند تو بخش‌های مختلف داریم اینا نباید دیگه جابه‌جا بشن این خوب نیست این خسارته برای کشور مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی هم همین کارو کردند یه سری افراد که از دولتهای قبلی بودند رو نگه‌داشتند.

نکته دوم که بسیار مهمه نکته‌یی است که رهبری فرمودند معمولاً هر کس رئیس‌جمهور بشه باید تعهد بده که تمام اعضای هیأت دولت را از کسانی قرار بده که هیچ‌گونه زاویه‌یی با انقلاب نداشته باشند البته بنده یک چیز هم اضافه می‌کنم چون رهبر معظم هیچ‌وقت از خودشون صحبت نمی‌کنند از نظر اخلاقی اما این را هم ما می‌گوییم همه اعضا هیأت دولت و کسانی که منصوب می‌شوند از رئیس‌جمهور منتخب اطرافیانشان هیچ‌گونه زاویه‌یی با ولی‌فقیه و رهبر معظم نباید داشته باشند.

وقتی می‌خواهند کسی رو در یک استانی نصب بکنن با امام جمعه آنجا و مسئولان آنجا مشورت می‌کنند بزرگان آنجا...

 

‌آخوند نوری امام جمعه رژیم در بجنورد ۲۲ تیر ۱۴۰۳

پیام به رئیس‌جمهور بعدی و رئیس‌جمهور منتخب جناب آقای پزشکیان و همه همکارانی که در آینده در کنار (قطعی) و قراره مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرند خوب پیام دوم هم به این عزیزان که این است ویژگی‌های شهید جمهور ویژگی‌های حضرت آیت‌الله رئیسی که در مسیر خدمت به‌شهادت رسید شما هم باید تلاش کنید این ویژگی‌ها را داشته باشید.

 

آخوند فاطمی امام جمعه رژیم در شهرکرد ۲۲ تیر ۱۴۰۳

و این مایه افتخاره، مایه مباهاته که اجازه در واقع عرض اندام به افکار دیگر البته شورای نگهبان نمی‌آید یک مجاهد خلق یعنی منافقین مثلاً اجازه ورود بده. .

کسانی اجازه پیدا می‌کنند در این میدان و در این رقابت شرکت بکنند که عرض کردم یه ارتباطی با انقلاب داشته باشند و لذا این یک چیزی است که خود رهبر عظیم‌الشان پذیرفته‌اند و قانون اساسی می‌پذیره.

درخواست اول و آخر ما هم در این رابطه از آقای رئیس‌جمهور منتخب همون چیزیست که رهبر عظیم‌الشان انقلاب در پنجم تیر همین امسال سه روز مونده بود به انتخابات ایشون در پنجم تیر سخنرانی شون این جملات را داشته‌اند من این جملات را از رو می‌خونم و عیناً اینارو ما خلاصه به‌عنوان درخواست اول و آخر خودمون نسبت ایشون خلاصه مطرح می‌کنیم و امیدواریم که ان‌شاءالله خداوند توفیق بده به ایشون که این فرمایشات رهبری را نصب‌العین خودشون قرار بدهند.

هر کسی که انتخاب شد این را در نظر داشته باشه مسئولانی که می‌خواهد انتخاب بکنه از وزرا گرفته تا معاونتها گرفته تا نمی‌دونم استانداران گرفته تا همه ارکان مملکتی جملات شون اینه جملات رهبر عظیم‌الشان اینه کسی که با انقلاب و نظام و امام ذره‌یی زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a05f8ca-4364-430d-b55a-49d0d1b6d607"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات