728 x 90

امام جمعه خامنه‌ای در کرمان: مجاهدین در آغاز انقلاب جنگ مسلحانه آغاز کردند و شما می‌بینید که هنوز هم دست بردار نیستند

آخوند عرب‌پور امام جمعه خامنه‌ای در کرمان
آخوند عرب‌پور امام جمعه خامنه‌ای در کرمان

آخوند عرب‌پور امام جمعه خامنه‌ای در کرمان

مجاهدین در آغاز انقلاب جنگ مسلحانه آغاز کردند

و شما می‌بینید که هنوز هم دست بردار نیستند

 

آخوند عرب‌پور امام جمعه خامنه‌ای در کرمان- ۲۰مرداد ۱۴۰۲

شعارها و حرف‌های فریبنده‌ای می‌زنند، حرف‌هایی می‌زنند که آدم به ظاهر می‌بینیم، عجب حرف‌های زیبایی است. امام فرمودند بعضی از اینها قبل از انقلاب می‌آمدند نجف اونجا با ما صحبت می‌کردند. نهج‌البلاغه برای ما می‌خواندن، ما فکر می‌کردیم که اینها چقدر بر نهج‌البلاغه مسلط‌اند.

در جمع هم می‌بینیم همین گروه منافقین که اینها به ظاهر قبل از انقلاب انقلابی بودند و در آغاز انقلاب جنگ مسلحانه آغاز کردند.

و شما می‌بینید که هنوز هم دست بردار نیستند همین اخیر اطلاعیه‌یی که از سوی یکی از نهادهای امنیتی مطرح شد این بود که اینها با تلفن با برنامه‌های فضای مجازی تشویش اذهان دارند افکار رو متشنج می‌کنند. دروغ پخش می‌کنند. شایعه پخش می‌کنند. اون لشکر سایبری که تشکیل دادند روزانه هزار و خورده‌ای نفر می‌نشینند و هر کدوم چند تا دروغ رو پخش می‌کنند. شایعه رو پخش می‌کنند که فتنه ایجاد کنند. بنابراین این گروه رو باید شناخت. این افراد را باید شناخت و به اینها هیچ‌گاه اعتماد نکرد. جوانهای عزیز ما دختران و پسران ما که سنشون چندان زیاد نیست مطالعه کنند. بعضی کتاب‌ها را بعضی از وقایع تاریخی کشور را در دهه شصت مطالعه کنند.

(تلویزیون کرمان رژیم ۲۰مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d40a99f4-bb27-41ad-bf76-d2123755b267"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات