728 x 90

امام جمعه خامنه‌ای در رشت: کاش ما هم مثل برخی از این کشورهایی که عددی نیستند ان.پی.تی را امضا نمی‌کردیم

آخوند رسول فلاحتی گماشته خامنه‌ای در رشت
آخوند رسول فلاحتی گماشته خامنه‌ای در رشت

آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در استان گیلان با ابراز ندامت از برجام و ان.تی.پی، از هیأت مذاکره‌کننده اتمی رژیم خواست تا غفلت نکنند و کلاه دیگری سرشان نگذارند. وی گفت: این برجام که از روزهای نخست یعنی حدود ۲۰سال قبل که متأسفانه ما رفتیم ان.پی.تی را در سازمان انرژی هسته‌یی جهانی امضا کردیم به علل واهی، متأسفانه هنوز آثار شوم آن امضای آن روزها متوجه جامعه ما هست.

وی افزود: کاش ما هم مثل برخی از این کشورهایی که عددی نیستند نه از حیث فرهنگ و نه از حیث امور دیگر مقاومت می‌کردیم و امضا نمی‌کردیم.

 

خیلی از کشورها الآن انرژی هسته‌یی دارند حتی انرژی اتمی بمب‌ساز دارند ولی امضا نکردند، هیچوقت هم سازمان انرژی هسته‌یی جهانی حمله نمی‌کند به آنها. قدرتهای سلطه طلب جهانی به آنها حرفی نمی‌زنند. فقط تو دنیا ما دچار شده‌ایم. ما یک‌طرف قضیه هستیم، آژانس بین‌المللی هسته‌یی جهانی و آمریکا و اروپا یک‌طرف، هر روز هر شب برنامه برنامه بچین، توطئه بچین، لذا این مسأله خیلی حساس است. همه کسانی که آنجا می‌روند باید چشم و گوش آنها بینا باشد روی کلمه کوتاه هم باید فکر بکنند. یک واو اگر بخواهد در یک جمله قرار بگیرد باید ببینند آن واو جایش آنجا هست یا نیست. یکباره پیوستهای آنرا غفلت نکنند بخشهای گوناگون را غفلت نکنند. آمریکایی‌ها گاهی مواقع ۴۰۰نفر را وارد می‌کردند که پشت سر هم به همدیگر خوراک بدهند تا چه بگویند و چه مطرح بکنند.

آخوند فلاحتی در سوزش از تحریم پاسدار خبرنگار شکنجه‌گر و نهادهای شکنجه توسط آمریکا گفت: این خیلی مهم است این نشستهای اخیر ما که باز هم پیش رو هست شما ببینید نظام چند نفر از شخصیتهای حقوقی حقیقی ما را دوباره تحریم کردند. خبرنگار ما را هم تحریم کردند. ببین چقدر دنیای آشفته و ظالمی هستند اینها چقدر خبیث‌اند. تحریم‌ها اینها آمدند ایران را در یک شرایط سخت و تنگنا قرار بدهند. اخیراً آمریکایی‌ها از پشت توافق موقت را مطرح کردند. توافق موقت یعنی ما نیامدیم که تحریم‌ها را برداریم می‌خواهیم دوباره سر شما را یک کلاه دیگری بگذاریم. . (تلویزیون شبکه باران رژیم ۲۰آذر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a966a94b-1708-43ba-844f-7a2df2e32749"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات