728 x 90

الگماینر: ایران و زمین‌لرزه پیش رو

خیزش خوزستان
خیزش خوزستان

نشریه آمریکایی الگماینر روز ۱۰مرداد در مطلبی با عنوان «ایران و زمین‌لرزه پیش رو» درباره بحرانهای منطقه‌ای که رژیم آخوندی عامل و بانی آن می‌باشد نوشت: شکافهای بزرگی درست از زیر سطح زمین در سرتاسر خاورمیانه پدیدار می‌شوند و اسراییل خود را آماده فورانهای اجتناب‌ناپذیر می‌کند. ایالات متحده نیز بهتر است که بیدار شود زیرا پس لرزه‌ها در اینجا نیز احساس خواهند شد و آنها خفیف نخواهند بود.

این نشریه به خیزشهای مردم ایران در شهرها و بخصوص خوزستان اشاره کرده و نوشت: امروزه خیابانهای ایران در حال غلیان است. آنچه در آغاز تظاهراتهای پراکنده به‌دلیل دزدی آب توسط دولت در تابستان داغ و خشکسالی هولناک در استان خوزستان بود به‌سرعت در سراسر کشور گسترش یافت. ما می‌دانیم که در خوزستان مردم در خیابان به‌قتل رسیده، خدمات اینترنتی و دسترسی به اخبار در منطقه قطع شده است.

در لبنان که چیزی جز یک دولت آلت دست ایران نیست، بازرگان میلیاردر، نجیب میقاتی به‌تازگی نامزد سمت نخست‌وزیری شده است که حمایت کامل حزب‌الله را دارد. نمی‌توان روی میقاتی حساب کرد که کشور را از این فساد و پارتی بازی که تمام سطوح زندگی در آنجا را آلوده کرده پاک کند و گلوی مردم خوب لبنان هنوز زیر چکمه‌های حزب‌الله و ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5928aa5d-0d2d-4283-8a2a-1c2006a6aa96"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات